Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia @ Oevel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia @ Oevel

    Zaterdagavond de kans gehad om Natalia te shooten op de 48 uren van Oevel.
    Het was voor mij de eerste keer, en ik wist niet echt waar ik op moest letten etc.
    Ik hoop dat deze 2 foto's een beetje gelukt zijn.
    Foto's zijn gemaakt met een Nikon D60 & Sigma 70-200 f/2,8 Macro II.
    Beide geflitst met SB-900 op 1/2.





    Graag comments.
    Jens

  • #2
    Re: Natalia @ Oevel

    Begrijp niet goed waarom ik geen reacties krijg

    Comment


    • #3
      Re: Natalia @ Oevel

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Begrijp niet goed waarom ik geen reacties krijg
      Niet te veel van aantrekken Jens, het is hier vrij kalm de laatste tijd.
      Over je foto's, de eerste is voor mij de beste alleen jammer dat je hebt geflitst, probeer dit in de toekomst te vermijden bij concertfotografie Bij je tweede mis ik een beetje scherpte en kleur.
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment


      • #4
        Re: Natalia @ Oevel

        Zonder flits was het echt onmogelijk...
        Ik heb maar nen D60 hé.
        Had hem zelfs op ISO 1600 gezet, en dan kreeg ik zelfs nog sluitertijden van 1/60 etc.
        Ik heb niet echt een vaste hand, en al zeker niet als het koud is...

        Comment


        • #5
          Re: Natalia @ Oevel

          Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
          Niet te veel van aantrekken Jens, het is hier vrij kalm de laatste tijd.
          Over je foto's, de eerste is voor mij de beste alleen jammer dat je hebt geflitst, probeer dit in de toekomst te vermijden bij concertfotografie Bij je tweede mis ik een beetje scherpte en kleur.
          ik vind het anders wel goed ingeflits sfeer zit er nog redelijk in dus vind ze nog wel goed. en Inderdaad foto 2 mist wat scherpte maar kleur? t is een zwart-wit.

          Comment


          • #6
            Re: Natalia @ Oevel

            Ik vind persoonlijk uitstekende foto's! Zowel de kleurenversie als de zw/w! Is al van de betere die ik de laatste tijd gezien heb!
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Natalia @ Oevel

              Niet slecht voor de eerste X. Bij mij lukte het ook niet de eerste x
              Ik zou 2de eens graag in kleur zien.
              Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

              Comment


              • #8
                Re: Natalia @ Oevel

                Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                Zonder flits was het echt onmogelijk...
                Ik heb maar nen D60 hé.
                Had hem zelfs op ISO 1600 gezet, en dan kreeg ik zelfs nog sluitertijden van 1/60 etc.
                Ik heb niet echt een vaste hand, en al zeker niet als het koud is...
                Hetgeen allemaal niet goedpraat dat je flitst voor een podium , sorry.
                Met een Lada neem je ook niet deel aan een F1 wedstrijd om het wat overdreven uit te drukken.

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia @ Oevel

                  Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                  Hetgeen allemaal niet goedpraat dat je flitst voor een podium , sorry.
                  Met een Lada neem je ook niet deel aan een F1 wedstrijd om het wat overdreven uit te drukken.
                  Jij moet het eens gaan proberen met hetzelfde materiaal, met dezelfde sluitertijden.
                  Misschien heb jij wel een vastere hand, maar ik niet.
                  Sorry

                  Niet iedereen heeft o zo professioneel materiaal.
                  Ik probeer met mijn bescheiden materiaal toch nog goede foto's te maken.
                  Natuurlijk haal ik niet het niveau van een D700, vind je dat gek?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia @ Oevel

                    @ vinstermik

                    Hetgeen allemaal niet goedpraat dat je flitst voor een podium , sorry.
                    Met een Lada neem je ook niet deel aan een F1 wedstrijd om het wat overdreven uit te drukken.
                    Het wil niet zeggen; omdat je met een F1 rijd, dat je beter kan rijden dan iemand met een Lada.

                    vinstermik:

                    Ben effe naar jouw foto's van Natalia gaan kijken, ze zijn mooi, bijna in ideale lichtomstandigheden gemaakt, maar durf je ook je foto's tonen die in heel moeilijke lichtomstandigheden zijn gemaakt?

                    Jensdh
                    Normaal flits je niet voor een podium en als je geen vaste hand hebt, gebruik dan een 1been statiefje (dat helpt).


                    Groeten
                    Tech8
                    www.hellinckx-foto.be
                    Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natalia @ Oevel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                      Jij moet het eens gaan proberen met hetzelfde materiaal, met dezelfde sluitertijden.
                      Misschien heb jij wel een vastere hand, maar ik niet.
                      Sorry

                      Niet iedereen heeft o zo professioneel materiaal.
                      Ik probeer met mijn bescheiden materiaal toch nog goede foto's te maken.
                      Natuurlijk haal ik niet het niveau van een D700, vind je dat gek?
                      Mijn punt blijft dat je niet flist voor een podium. Met mijn eerste d70 jaren geleden flitste ik ook niet (voor een podium) ook niet in slechte lichtomstandigheden. "."

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natalia @ Oevel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk bericht
                        @ vinstermik

                        vinstermik:

                        Ben effe naar jouw foto's van Natalia gaan kijken, ze zijn mooi, bijna in ideale lichtomstandigheden gemaakt, maar durf je ook je foto's tonen die in heel moeilijke lichtomstandigheden zijn gemaakt?



                        Groeten
                        Tech8
                        Er staan albums op onze site die aan uw voorwaarden voldoen. Zonder flits.
                        Wat Natalia betreft : ideale lichtomstandigheden? Kweetnie. Alleen je moet het juiste moment afwachten natuurlijk, zeker bij het voorprogramma.
                        Last edited by vinstermik; 20 september 2009, 11:05.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natalia @ Oevel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk bericht
                          @ vinstermik

                          Het wil niet zeggen; omdat je met een F1 rijd, dat je beter kan rijden dan iemand met een Lada.
                          Groeten
                          Tech8
                          Maar je weet zeker dat je de koers nooit zal winnen en dat heel er wat aanpassingen nodig zijn aan je Lada om te kunnen starten in deze categorie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Natalia @ Oevel

                            Maar je weet zeker dat je de koers nooit zal winnen en dat heel er wat aanpassingen nodig zijn aan je Lada om te kunnen starten in deze categorie.
                            Weet dat nog zo niet hoor,
                            geef een totale leek een proffesionele body, met bijpassende lenzen,en aan een prof fotograaf een instapmodel, wie haalt het denk je.
                            Ok, dit is extreem maar ik bedoel hiermee dat je een foto nooit mag beoordelen aan het materiaal dat is gebruikt.
                            Normaal flits je niet bij concerten, maar er zijn hulpmiddelen om dit te vermijden. Ik zelf gebruik steeds een 1been statiefje.

                            Tech8
                            www.hellinckx-foto.be
                            Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Natalia @ Oevel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk bericht
                              Weet dat nog zo niet hoor,
                              geef een totale leek een proffesionele body, met bijpassende lenzen,en aan een prof fotograaf een instapmodel, wie haalt het denk je.
                              Ok, dit is extreem maar ik bedoel hiermee dat je een foto nooit mag beoordelen aan het materiaal dat is gebruikt.
                              Normaal flits je niet bij concerten, maar er zijn hulpmiddelen om dit te vermijden. Ik zelf gebruik steeds een 1been statiefje.

                              Tech8
                              Jij moet het eens gaan proberen met hetzelfde materiaal, met dezelfde sluitertijden
                              Hier gaat het mij over. De TS geeft als oorzaak combinatie omstandigheden/materiaal, niet het kunnen of niet kunnen werken met professioneel materiaal. Als de situatie het niet toelaat moet je het laten. En zeker niet gaan flitsen. Lukt het deze keer niet? Volgende keer zijn de omstandigheden waarschijnlijk wel beter.
                              Ik weet dat we destijds aan het fotograferen waren met 2 voor een podium en zijn moeten stoppen omdat de andere - ja, met professioneel materiaal - steeds zat te flitsen. (dat was de uitleg die ik kreeg)

                              Comment

                              Working...
                              X