Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Msc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Msc

    Hebben er van jullie ervaringen met volgende webwinkel ?




    Dat zou dezelfde winkel als topfoto.be moeten zijn maar het adres staat wel op zwitserland. Verder zien het er heel goede prijzen uit. Ben namelijk op zoek naar een nieuwe flitser en de 430II staat er aan 205 euro

    Groet Kristof
    50d + 17-55 2.8 :)

  • #2
    Re: Msc

    Bij Konijnenberg is het verschil maar €10, dus als je het niet vertrouwt lijkt het me de besparing niet waard.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: Msc

      Voor andere zaken zijn ze zelf een groot stuk goedkoper dan konijn. Daarom zou ik graag weten als er mensen ervaring hebben met deze winkel.
      50d + 17-55 2.8 :)

      Comment


      • #4
        Re: Msc

        Topfoto.nu wordt door MSC als één van de afhaalpunten in Belgie gebruikt, maar hou er dan wel rekening mee dat er dan een andere prijs uit de bus komt. Die prijzen zijn te vinden op Cinteff.be . Het snelste en goedkoopste is het te laten opsturen. Heb ik al een paar keren laten doen en was binnen een paar dagen hier zonder bijkomende kosten.
        Komt wel 7.6% zwitserse btw bij.

        Comment


        • #5
          Re: Msc

          Als dit zoals je zegt een Zwitsers bedrijf is moet je wel oppassen. Zwitserland is namelijk geen lid van de Europese Unie en er is dus geen vrij verkeer van goederen tussen Zwitserland en de rest van Europa. Zoals bij pakjes uit de VS riskeer je dus invoertaxen te moeten betalen.

          Comment


          • #6
            Re: Msc

            Hoe goedkoper = hoe beter.

            Laat vooral niémand een frank achter jouw gewéldige aankoop verdienen.

            Ik ? Ik koop mijn fotorommel in mijn stad, in mijn goeie-ouwe-vertrouwde winkel.

            In mijn winkel waar ik iedereen bij naam ken.
            Waar "service" een lekker ouderwets woord is maar ik geniet er geregeld van. Van "service", bedoel ik. Zelfs vandaga hebben ze me een dienstje bewezen. Mensen onder mekaar....

            En ik koop alleen het (aller)duurste en ga nooit onnozel doen over een Eurootje méér (vertel het niet verder). Als ik het geld niet héb (of er niet voor over heb) ga ik géén surrogaat kopen. Dan beter even wachten.

            Sylvania, Opel,... het begint nog maar.

            Maar ga vooral verder met "de goedkoopste" te zoeken. Koop dus bij een "online-winkel" waar iemand "achter zijn uren en vanuit ee gehuurde garagebox) nog wa

            Comment


            • #7
              Re: Msc

              ...en waar iemand "achter zijn uren en vanuit een gehuurde garagebox" nog wat kartonnen dozen gaat verschuiven.

              Goed bezig !

              Comment


              • #8
                Re: Msc

                vandaga = vandaag...

                Comment


                • #9
                  Re: Msc

                  Als je een bepaald product wilt hebben en daar geen service bij nodig hebt, wat is er dan verkeerd aan om de goedkoopste aanbieder te zoeken? Ik begrijp je opmerking volkomen, maar niet iedereen heeft 'de luxe' om iets meer (en dat kan bij duurdere producten aardig oplopen) uit te geven. Ik denk dan bijvoorbeeld aan studenten/scholieren of mensen die geen (of een laag) inkomen hebben, maar toch hun hobby willen uitoefenen. Voor die mensen kan ik me inbeelden dat 50€ (of misschien zelfs meer) die ze besparen op een bepaald product meer dan welkom is om andere 'belangrijkere' dingen van te kopen.
                  In mijn studententijd (nog niet zo lang geleden) was 50€ gelijk aan een week eten (en nog wat extratjes)

                  Voor sommige zaken heb ik dezelfde redenering als jij. Lokaal (iets duurder) kopen om de lokale economie te kunnen behouden, maar voor mijn foto materiaal rij ik naar Konijnenberg omdat het daar goedkoper is...

                  P.S. 35a: je hebt ook een edit knop om je reactie aan te passen ipv telkens een nieuwe reactiete plaatsen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Msc

                    Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                    vandaga = vandaag...
                    Je kan ook gewoon je post editeren hoor.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #11
                      Re: Msc

                      Ik vraag me af of ze alles uit Zwitserland verzenden,indien wel opletten met de douane kosten.Misschien kan Otto hier duidelijkheid brengen?

                      mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment

                      Working...
                      X