Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paard in actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paard in actie

    Paard was tevreden toen het uit de box werd gehaald om even op de weide te razen
    eigenaar van het paard was ook tevreden over de foto, jullie ook? wat kan ik eventueel nog verbeteren?
    grtz
    dieselke

  • #2
    Re: paard in actie

    Ik ben niet overtuigd van de scherpte van het paard. Lijkt me onscherp, kan zijn door de verkleining.

    Comment


    • #3
      Re: paard in actie

      Ik zou ook de omheining zorgen dat deze recht staat..En wat meer punch in de foto willen zien..Hij lijkt me nogal flets.
      Lichtbalanse lijkt me in orde.
      Het paard is inderdaad niet scherp.
      In TV mode werken met eventueel iso 400 en AF servo met een het hoogste diafragma dat je kan.
      Gebruik een lichtsterke lens waar je een voordeel mee hebt....
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: paard in actie

        Mooi paard, mooie pose maar mist inderdaad wat scherpte.
        Zandwolkje geeft dat extraatje.
        Persoonlijk zou ik als compo kiezen om het paard aan de linkerkant te houden en meer ruimte te geven aan de rechterkant.
        Zo loopt het paard als het ware de foto in van links naar rechts. (is ook de richting waarin wij lezen).
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: paard in actie

          Bedankt voor jullie reactie's
          Het is de eerste keer dat ik een paard in actie heb proberen vast te leggen. Tegen de volgende keer dat ik haar nog eens voor de lens heb zal ik proberen op te letten op de combo en scherpte ( op het orgineel valt de onscherpte nog mee) was al blij dat ik de witbalans min of meer onder controle had
          grtz
          dieselke

          Comment

          Working...
          X