Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En weer verwijderen van threads !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En weer verwijderen van threads !

    Begin het stilaan beu te worden:

    http://forum.belgiumdigital.com/f92/...ml#post2398788

    Dat er threads worden verwijderd omdat ze zogezegd off-topic zijn ?
    Raar, Je vraagt om uitleg met redenen waarom je eventueel niet mee doet uit principsredenen
    Nog erger is het wissen van threads als de dit ten gevolge een opmerking kwam van een [Mod] (slechts één deel is blijven staan, het andere deel werd netjes verwijderd) naar mij toe waar dan antwoorden werden op gegeven.
    Antwoorden die dan nog beleefd waren.
    Die antwoorden werden geknipt of verwijderd evenaals dat de thread van een [MOD] (zijn antwoord was niet off-mod, werd ingeknipt.

    Nu dIt kan dan ook toegepast worden op:
    http://forum.belgiumdigital.com/f6/s...ml#post2323591

    en nog zoveel andere topics.

    We zijn goed bezig.

    PS. en zoals men vaak zegt of beweert dat er eventueel een verklaring komt over de redenen ... heb ik die ook in het topic zelf moeten lezen.
    Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.... of ieder Belg is gelijk voor de wet als hij alleen is, iedere BD-er is gelijk voor de wet als hij netjes de sporen volgt.
    En ja, ik ben in mijn +++ gebeten
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: En weer verwijderen van threads !

    Een absoluut terechte verwijdering, James71 heeft zeer correct gehandeld, het moet eindelijk eens gedaan zijn met moderator beslissingen openbaar in twijfel te trekken, als je ergens niet akoord mee bent, stuur dan een pm, .... misschien nog even één van de forumregels bovenhalen :



    1.4. Geen discussie over regels/moderatie/beheer
    De regels en de gebruikersovereenkomst kun je vóór het registreren lezen.
    Bij de registratie op het forum ben je hier mee akkoord gegaan.
    Ga daarom achteraf niet in discussie over de regels! Dit geldt tevens voor alle zaken betreffende moderatie/beheer.
    Hierover openlijk posten op het forum is niet geoorloofd. Het is tevens niet toegestaan om weggehaalde onderwerpen/posts opnieuw te starten
    Ernstige inbreuken op deze forumregels kunnen de schorsing van je account tot gevolg hebben.

    De beheerders van de site hebben het recht iedereen tijdelijk of definitief de toegang tot het forum te ontzeggen indien zij dit nodig achten. Pogingen om een ban te omzeilen (door het aanmaken van een nieuwe account) kunnen gemeld worden aan de internetprovider van de betrokken persoon.
    Last edited by Franciskine; 13 september 2009, 18:08.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X