Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven kermis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leuven kermis

    Is kermis een evenement? Dacht het wel, zal het dus maar hier proberen.

    Misschien niet de best gelukte foto's maar toch even eens laten zien wat je met een domme GSM kan doen. Niet perfect maar zo slecht is dat nu toch ook niet (mijn gedacht).

    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Leuven kermis

    Leuke foto's met een goede compositie. Jammer dat er geen apart forum is voor het plaatsen van dergelijke foto's. Door met elkaar de mogelijkheden en onmogelijkheden van het fotograferen met mobieltjes te bespreken, kan het peil van dergelijke foto's naar een hoger peil worden gestuwd. Soms heb je alleen maar een mobieltje en wil je toch verantwoorde foto's (zoals de hier getoonden) kunnen maken.

    Comment


    • #3
      Re: Leuven kermis

      Domme GSM Ne Nokia E71 das al goe gerief denk ik mooie foto's

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Leuven kermis

        Bewijst nog maar eens dat het materiaal ondergeschikt is aan de fotograaf. Foto's missen volgens mij enkel wat scherpte. Maar zo'n kermisattractie is voor mij nu ook niet het gemakkelijkste om vast te leggen. Goed gezien en mooie kleuren en compo.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Leuven kermis

          Hola, een draadje van een forumlid dat niet zo vaak post! Deze heb ik gemist.

          Mooie tweede, Verseg.

          't Wordt tijd dat ik een nieuwe GSM haal.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment

          Working...
          X