Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aangeboden : gratis hulpje / assistent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aangeboden : gratis hulpje / assistent

    Ok, here's the deal :


    Ik ben beginnend amateur, en moet nog HEEL veel leren. In mijn +30 jaar levens-ervaring heb ik geleerd dat de beste leerschool ter wereld 'helpen' is.

    Ik bied daarom mezelf aan, zowel aan prof. als amateurfotografen, om mee te gaan op foto-shoots (op locatie, studio, ...) om te assisteren (tassen dragen, reflectiescherm vasthouden, ...)

    In ruil daarvoor vraag ik gewoon dat je me 'helpt' met het leren. Daarmee bedoel ik, dat je mij ook even de tijd geeft, om enkele foto's te nemen (eigen dslr), onder begeleiding, waarbij je me verschillende mogelijkheden uitlegt mbt. sluitertijden, diafragma, ....


    Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen (regio Erpe-Mere), maar kan me makkelijk verplaatsen. Momenteel ben ik twee weken thuis, daarna moet ik terug werken, maar ben altijd 's avonds en de zaterdag vrij.


    Dus, als je er geen probleem mee hebt om eens iemand mee te nemen op uw foto-shoot, om 'mentor' te worden van een student, of als je binnenkort iets gepand hebt, en je zou een assistent wel handig vinden, kan je dat hier laten weten, of je kan me via PB bereiken.

  • #2
    Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

    succes met je vraag!
    ik hoop voor je dat je een "goeie" leermeester vindt!

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

      Mooi aanbod
      Toevallig dacht ik net aan hetzelfde, dus bij deze meld ik me ook graag aan als reflectiescherm houder

      Comment


      • #4
        Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

        doorgaans vinden TFCD modellen het niet zo leuk als er extra manvolk in de studio is om te "helpen". Professionele modellen hebben het ook niet graag.