Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw op het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw op het forum

    Hallo,
    sinds december vorig jaar volg ik dit forum, sinds ik besliste me een Olympus c4000 aan te schaffen. Begin jaren 80 volgde ik gedurende 2 jaar een fotografiecursus in Leuven. Later volgde er andere interesses waardoor ik de fotografie enigszins links liet liggen, maar sinds enige tijd begint het terug te kriebelen.
    En sinds ik enkele leden van BD vorige week op de Koeheide in Bertem tegen het lijf liep besloot ik me lid te maken. Foto's moeten jullie voorlopig niet verwachten want ik zou totaal niet weten hoe een web-site in elkaar te steken, maar de discussies volg ik met veel interesse.
    Roger

  • #2
    Welkom Basketfan !! Je hoeft geen website in elkaar te kunnen steken om foto s hier te posten hoor. Kan op hele simpele manier via je provider of door te uploaden naar een gratis album en van daar te direct linken. Ik zou je aan raden om boven elk forum de sticky te lezen zodat je weet: wat waar en hoe . Veel plezier hier

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Welkom op een reuze site ... vrolijke bende hier waar je veel van kan opsteken ...

      Groetjes.

      Comment


      • #4
        welkom Basketfan
        en laat de foto's maar komen
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Welkom Basketfan , pas wel op dat je niet verslaafd gaat worden aan dit forum
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Dag Basketfan, ook van mij een hartelijk welkom en veel plezier gewenst,

            Erik
            Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

            Comment


            • #7
              "Welcome on board" Basketfan.
              Opgepast voor het BD-titis virus ... moeilijk te genezen!
              http://www.ruve.be

              Comment


              • #8
                Welkom Basketfan.
                Ik volg dit forum ongeveer 15 maanden en kan je vertellen dat het verdomd verslavend is.

                Comment


                • #9
                  Ook namens mij van harte welkom op dit forum en bij de BD-club.

                  Groetjes, JantjeB.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Ik sluit me aan bij de anderen. Welkom op het forum. En laat de foto's maar komen.

                    Arne
                    http://www.arnesmeets.tk

                    Comment


                    • #11
                      welkom basketfan.
                      Niet vergeten in te schrijven voor de shooting dag op 2 november hé!
                      Kwestie van nog wat reklame te maken,ziet ge.

                      Comment


                      • #12
                        Welkom Roger!

                        Overigens moet je geen webpagina kunnen maken om foto's te laten zien. Het enige dat je moet hebben is een webruimte. De meeste providers geven een zeker minimum gratis aan hun klanten. Voor Telenet is dit 50Mb. Na het activeren van die webruimte (zie daarvoor de provider helpdesk voor de nodige stappen), kan je gewoon bestanden dus ook foto's op de server plaatsen. Dat is zo eenvoudig als bestanden binnen Windows verplaatsen.
                        Ook kan je op specifieke websites jou foto's uploaden en presenteren.

                        Heb je vragen, vuur maar af!


                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Hello Basketfan,

                          en welkom bij deze vrolijke bende

                          Inderdaad, zeer verslavend

                          Nick
                          Nikon D300 & een beetje glas...
                          Iets kleiners als carry everywhere

                          Comment


                          • #14
                            idd, vanharte welkom natuurlijk...
                            En misschien kunnen we nog wat van jou leren. en komt die cursus die je gehad hebt nog van pas he?
                            Veel plezier hier op BD...

                            Comment


                            • #15
                              aha Basketfan. Ik herinner me je nog !
                              Ik zou zo zeggen : "posten, die foto's".

                              En dat mogen zeker en vast basketfoto's ook zijn ( 't moet niet altijd Koeheide zijn, niet ? ) ...
                              embee ::: nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X