Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is het toegestaan ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is het toegestaan ......

    Om , indien je merkt dat iemand zijn foto o.i.d in het verkeerde forum heeft geplaatst , die mensen daar op te wijzen ? Of ga je dan aan de moderators voorbij ? Betrap mezelf erop dat ik iemand er wel eens op wil wijzen , maar weet dus niet of het is toegestaan , wil absoluut niet het "gezag" van de moderators ondermijnen
    Maar het kan een keer gebeuren dat je er eerder bij bent dan de moderators zelf ......
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/


  • #2
    Ik denk dat niemand hier bezwaar tegen zou hebben. Ik zowieso niet.

    Alleen blijkt het soms erg moeilijk in de praktijk om het juiste subforum te vinden waar een posting thuishoort, daar heb ik soms ook wel moeite mee hoor.
    Maar ok, iedereen op dit forum is even belangrijk, dat de modjes er een tool voor hebben om dingen te wijzigen is het enige wezenlijke verschil denk ik. Dus denk vooral naar hartelust mee, laat het alleen niet ontaarden in een discussie waardoor het topic zijn doel mist.

    Trouwens.. met de edit knop kan de topicstarter zelf ook zijn posting in het juiste subforum plaatsen!

    Comment


    • #3
      Zou ook alleen maar iemand erop attent maken als ik zeker ben van mijn zaak B.v een gewone foto in Beoordeel mijn foto , zonder vraagstelling of iets dergelijks , of als iemand meerdere foto´s plaatst , dan zou ik ze verwijzen naar de sticky etc etc

      Uiteraard alleen in die gevallen dat ik er eerder bij ben dan de moderator

      Maar dan weet ik in ieder geval dat ik hiermee van de moderators uit geen "problemen" krijg , omdat ik eigenlijk hun "taak" wegpik
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Nou Hanske, het Forum wordt niet dag en nacht bewaakt Ik heb vanavond ook even iemand erop gewezen dat een bestand wel erg groot was. Nu ben ik wel heel vriendelijk gebleven want het betrof hier de wederhelft van ons aller Teddy-Bear en daar wil ik geeen ruzie mee krijgen
        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #5
          Originally posted by maturin
          Nou Hanske, het Forum wordt niet dag en nacht bewaakt Ik heb vanavond ook even iemand erop gewezen dat een bestand wel erg groot was. Nu ben ik wel heel vriendelijk gebleven want het betrof hier de wederhelft van ons aller Teddy-Bear en daar wil ik geeen ruzie mee krijgen

          Zonder daarmee onvree te willen veroorzaken ... waar sommigen toch allemaal op letten?! - even goede vrienden hé, Mat
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • #6
            Ik vind dat iedereen een ander erop mag wijzen als een posting niet binnen het desbetreffende forum past.
            Ik merk echter zelf dat daar gewoonlijk niet op wordt gereageerd, met name bij opmerkingen over de grootte van foto's of het aantal foto's binnen één post.
            Maar ja, de aanhouder wint zullen we maar denken .
            Misschien kun je anders in voorkomend geval beter een mailtje naar de forumbeheerder sturen.
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Idd, het forum wordt gevormd door ALLE forumleden, niet alleen de BD-crew en de nieuwe moderatoren. Wanneer je dus in een topic iets tegenkomt (bv zoals hier al eerder is genoemd een topic in Beoordeel mijn foto zonder enige vraagstelling anders dan 'wat vinden jullie ervan?), denk dan niet 'daar hebben we nieuwe moderatoren voor' maar help hen gerust een handje. Dit wordt zeker niet gezien als bemoeien met, maar helpen met. Het moet natuurlijk voor de moderatoren ook leuk blijven en geen 24-uurs dagtaak worden

              Wijs de poster dan bv gewoon even op de sticky forumtekst. Deze sticky teksten zullen door de moderatoren worden onderhouden, dus aangepast indien nodig.
              Enthousiaste nieuwe forumleden beginnen nu eenmaal liever direct te posten dan dat ze eerst uitgebreid de regels gaan lezen. Dat is zeer begrijpelijk, maar er is dus niets mis mee om ze even op de regeltjes te wijzen.

              Comment


              • #8
                Het is net als met een nieuwe magnetron he, eerst alles uitproberen tot de vonken er af spatten en dan eens de gebruiksaanwijzingen lezen . Gelukkig hebben we daar vrouwen voor, die lezen wel eerst de manuals

                Enthousiaste nieuwe forumleden beginnen nu eenmaal liever direct te posten dan dat ze eerst uitgebreid de regels gaan lezen.
                Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

                Comment


                • #9
                  Originally posted by maturin
                  Het is net als met een nieuwe magnetron he, eerst alles uitproberen tot de vonken er af spatten en dan eens de gebruiksaanwijzingen lezen . Gelukkig hebben we daar vrouwen voor, die lezen wel eerst de manuals

                  Enthousiaste nieuwe forumleden beginnen nu eenmaal liever direct te posten dan dat ze eerst uitgebreid de regels gaan lezen.

                  lol
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • #10
                    quote:
                    --------------------------------------------------------------------------------
                    Originally posted by maturin

                    Nou Hanske, het Forum wordt niet dag en nacht bewaakt Ik heb vanavond ook even iemand erop gewezen dat een bestand wel erg groot was. Nu ben ik wel heel vriendelijk gebleven want het betrof hier de wederhelft van ons aller Teddy-Bear en daar wil ik geeen ruzie mee krijgen

                    --------------------------------------------------------------------------------



                    Tiens... 1/2trouwboek had toch gepost op 800x600, maar idd. doordat de geposte foto rechtstaand was leek zij groter en moest er gescrold worden, maar 'k zal ze toch even over mijn knie leggen .

                    Er moet toch wat meer voor gebeuren voor ik begin te bijten hoor Mat. en we kennen elkaar toch hé !

                    En idd. alle mod's zijn niet constant op het net, enige vriendelijke rechtzetting/voorstel van andere leden zal zeker op prijs worden gesteld

                    Comment


                    • #11
                      Na, bestand was een beetje groot Ted Nu is alles wel groot bij u he, motor, boot, enzo Niet 1/2 trouwboek slaan hoor! Kom eerst maar eens oefenen in dat ene straatje, je weet wel welke

                      Originally posted by teddy-bear
                      quote:
                      --------------------------------------------------------------------------------
                      Originally posted by maturin

                      Nou Hanske, het Forum wordt niet dag en nacht bewaakt Ik heb vanavond ook even iemand erop gewezen dat een bestand wel erg groot was. Nu ben ik wel heel vriendelijk gebleven want het betrof hier de wederhelft van ons aller Teddy-Bear en daar wil ik geeen ruzie mee krijgen

                      --------------------------------------------------------------------------------



                      Tiens... 1/2trouwboek had toch gepost op 800x600, maar idd. doordat de geposte foto rechtstaand was leek zij groter en moest er gescrold worden, maar 'k zal ze toch even over mijn knie leggen .

                      Er moet toch wat meer voor gebeuren voor ik begin te bijten hoor Mat. en we kennen elkaar toch hé !

                      En idd. alle mod's zijn niet constant op het net, enige vriendelijke rechtzetting/voorstel van andere leden zal zeker op prijs worden gesteld

                      Groeten,
                      Ronald
                      http://fotografie.jouwweb.nl/

                      Comment


                      • #12
                        OK... maar je gaat toch mee als "gids" hé Mat., "Ros" is OK, maar "Roze", liever niet!

                        Comment


                        • #13
                          Ja zeker ga ik mee en ik had voor jou zoiets in gedachten http://marjo.smugmug.com/photos/535432-O.jpg Kwestie van even je motor kleren aanpassen



                          Originally posted by teddy-bear
                          OK... maar je gaat toch mee als "gids" hé Mat., "Ros" is OK, maar "Roze", liever niet!
                          Groeten,
                          Ronald
                          http://fotografie.jouwweb.nl/

                          Comment


                          • #14
                            Had die foto al eens gezien Mat, maar in zo'n gezelschap wordt ik héél klein hoor , stel je voor TB in zijn bloot g*t

                            Kunnen we niet incognito gaan dan

                            Comment

                            Working...
                            X