Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BBR @ ... (zie eerste foto)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BBR @ ... (zie eerste foto)

    Het zijn er al van even geleden, en ik weet dat ik een aparte kijk op concertfotografie heb,
    maar na deze bij zwart/wit en dit reeksje bij fotoverhalen,
    wou ik er toch nog enkele delen van Arendonk zingt en swingt,
    het enige concert dat ik al twee jaar meepik, omdat het zo goed als in mijn achtertuin is.







    Mvg

    Chris
    Last edited by FestinaLente; 3 september 2009, 22:34.

  • #2
    Re: BBR @ ... (zie eerste foto)

    Vind de tweede voor mezelf zeer geslaagd
    More information about my work & my workshops
    http://www.guntherfrans.be

    Comment


    • #3
      Re: BBR @ ... (zie eerste foto)

      Zeer speciaal Chris. Heb zelf 20 jaar op het podium gestaan en als gitarist mag je blij zijn als je zo op de foto staat..Foto 3 omdat hij een mooie houding heeft met de hand op de nek..
      De tweede daarna door het mooie silhouet en lijnen spel van licht.
      En als laatste maar daarom niet minder de eerste waar je mooi ook weer de sfeer te pakken hebt.
      Knappe reeks.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: BBR @ ... (zie eerste foto)

        Voor dat ik op de tweede pagina kom, wil ik jullie beiden nog bedanken voor het kijken en de reactie.

        Comment


        • #5
          Re: BBR @ ... (zie eerste foto)

          één en twee vind ik knappe shots! Foto's bij rood licht zijn altijd moeilijk, maar die eerste is er knal op! Tweede is prachtig vanwege het lijnenspel achter het donkere silhouet.

          Derde vind ik wat minder door de vreemde combinatie van het rode gelaat en de blauwe achtergrond, maar zo was het licht nu eenmaal. Die foto maakt me wel jaloers, want als beginnend gitarist kan ik enkel zeggen: Ik wil ook zo'n linker hand!!!!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment

          Working...
          X