Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concept : open workshop in fotostudio?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concept : open workshop in fotostudio?

    ik wilde hetvolgende eens aan de liefhebbers hier voorleggen
    (ik heb al enkele keren de vraag gekregen om zo iets te organiseren, maar de details...)

    Dus een soort workshop :


    1) op een zaterdag of zondag namiddag (bijv. 13-18u), in een semi pro studio
    - - flits uitrusting 3x 600ws toortsen, 1 softb, 1 refl. 1 octagon, 1 snoet)
    - - achtergrond systeem met rollen : wit, zwart, groen (chrmakey)
    - - achtergrond systeem met doek
    2) een namiddag organiseren voor 3 tot 6 amateurfotografen (met of zonder model/attribuut)
    3) om dan rond een model(len) of/en een object te werken, en dus ervaringen, tips, triks, gedachten uit te wisselen onder mekaar
    4) waarbij een visagiste aanwezig is voor de professionele opmaak

    deelnemers een bijdrage betalen (daarin zit dan het gebruik van de studio, achtergrond papier, drankjes, koffiekoeken of zo iets, bijdrage voor de visagiste, ...)
    van xx (?) €

    optioneel zou ik zelfs een model kunnen voorzien (iemand die al wat ervaring heeft, best professioneel werkt, met uitstraling, en er natuurlijk best mag wezen)

    zouden er kandidaten zijn?
    iemand die zijn zeg wil doen over het concept? (ook kritische commentaar mag natuurlijk, ... op een vriendelijke manier dan )

    Olivier
    Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

  • #2
    Re: concept : open workshop in fotostudio?

    Misschien interessant te weten WAAR dit zou doorgaan...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: concept : open workshop in fotostudio?

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Misschien interessant te weten WAAR dit zou doorgaan...
      he verdorie, vergeten bij te zetten.
      De studio is in Antwerpen stad (centrum) vlak bij Meir - Groenplaats
      Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

      Comment

      Working...
      X