Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Subscribe to this topic?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Subscribe to this topic?

    Voorheen stond er onderaan een topic altijd SUBSCRIBE TO THIS TOPIC.
    Zodat je alle reacties over een bepaald topic per e-mail ontving.
    Is dat verdwenen of moet ik dat ergens anders zoeken?
    Of vergis ik me, en heeft het altijd al ergens anders gestaan?
    Groeten sambal
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Kijk eens rechts bovenaan...Daar zal je het nodige zien staan.
    http://users.pandora.be/Wim_Ellen

    Comment


    • #3
      Onderaan staat het hier toch ook hoor.

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        De subscribe-optie is niet verdwenen jijsambalbij en staat nog altijd onderaan (en bovenaan), maar je moet wel aangelogd zijn om het te zien (en er gebruik te kunnen van maken).
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Maar subscriben op bijvoorbeeld een héél forum-onderdeel is blijkbaar niet meer mogelijk
          Ik had dat tot vorige week zo ingesteld voor de koopjeshoek, had dat afgezet omdat ik een weekje naar Spanje ging, maar kan dat ondertussen blijkbaar niet meer aktiveren

          Comment


          • #6
            Originally posted by filipo
            De subscribe-optie is niet verdwenen jijsambalbij en staat nog altijd onderaan (en bovenaan), maar je moet wel aangelogd zijn om het te zien (en er gebruik te kunnen van maken).
            Dit was het inderdaad, ik was niet ingelogd.
            Thanks voor de tips.
            Groeten sambal
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tony smeT
              Maar subscriben op bijvoorbeeld een héél forum-onderdeel is blijkbaar niet meer mogelijk
              Ik had dat tot vorige week zo ingesteld voor de koopjeshoek, had dat afgezet omdat ik een weekje naar Spanje ging, maar kan dat ondertussen blijkbaar niet meer aktiveren

              Inderdaad, om performantie redenen is het subscriben op een volleidg forum sinds kort niet meer mogelijk. Bij iedere posting in zo'n forum (en dat zijn er meestal heel veel), vertrekken er steeds honderden mailtjes, de pagina's van het forum worden maar opgebouwd nadat deze mails naar de mailserver doorgegeven zijn, vandaar ...

              Subscriben op een bepaalde topic is nog steeds mogelijk en zal mmestal wel voldoen veronderstel ik?
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

              Comment

              Working...
              X