Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huwelijksfoto's gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huwelijksfoto's gezocht

    beste forumleden,

    zoals sommigen onder u al reeds weten, hebben wij een klein ateljee dat handgemaakte sierkaarsen maakt en binnenkort gaan we het voor de eerste maal wagen om op de huwelijksbeurs van Brussel te staan.

    Naar aanleiding hiervan, zouden we een reeks "kaarsen met foto" willen maken om daar ten toon te stellen en daarom ben ik op zoek naar een 10à15tal foto's uit dezelfde reportage om te hiervoor te gebruiken.

    Ik had zoiets in gedachte als de foto's uit volgende post:
    http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ge-270090.html

    Indien er fotografen (amateur/pro) zijn die een dergelijke reeks willen ter beschikking stellen; graag een PM of mailtje met (een link naar) de foto's en een eventuele vergoeding die ze hiervoor willen hebben.
    Over dit laatste moet ik wel eerlijk zijn dat het budget bijna op is; want voor een dergelijke stand van 4x3m kan je al een mooie Canon 5DmarkII of een Nikon D700 kopen (slik!!). We zijn geen mega-bedrijf (eigenlijk enkel mijn vrouwtje) en als je weet dat bv. een fotokaarsje in cadeauverpakking ongeveer 5euro (incl.btw) kost; dan moeten we hopen op een enorme respons om uit de kosten te geraken. Maarja, dat's uiteraard voor iedereen hetzelfde en wie niet waagt ...
    Er kan altijd op de beurs een bord of bordjes/kaartjes geplaatst worden met de reclame of een verwijzing naar de fotograaf. Misschien volgt er wel nog iets uit.

    hopend op enkele positieve reacties

    mail: info@ateljee-lalyboo.be

    Enkele voorbeelden van fotokaarsen : http://www.ateljee-lalyboo.be --> doorklikken naar producten --> communiekaarsen
    (de foto's die hiervoor gebruikt zijn, zijn zelf gemaakt voor de communie van mijn oudste dochter)

    PS: belangrijk is ook dat het koppel hiermee akkoord gaat.
    PS: ik weet dat er vaak negatieve reacties op dergelijk vragen komen, maar ik wil wel degelijk goede afspraken maken omtrend het gebruik en de vergoeding van de foto's
    Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

  • #2
    Re: huwelijksfoto's gezocht

    ik denk dat je dit mss beter ook vraagt op een trouw-website zoals wijtrouwen.Be.
    Ik heb wel hopen trouwfoto's maar ik moet ook toestemming vragen aan die mensen (die ik verder van toeten of blazen ken dus das ook al een omweg voor mij)
    Allez niet dat ik zo lui ben maar ik heb momenteel mijn handen vol. MEt forums afschuimen terwijl mijn foto's aant converteren zijn
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: huwelijksfoto's gezocht

      hoi allemaal,

      als ik de kwaliteit zie van de foto's die hier gepubliceerd worden, dan weet ik zeker dat dit het juiste forum is. Ik heb al veel fotoalbums gezien; en ondanks het feit dat dit steeds professionele fotografen waren, was de kwaliteit niet altijd even goed.

      Maar dit geheel terzijde; ik heb enkele heel fijne reacties gehad. Dus ik heb wel echt gevonden wat ik zocht (terwijl ik dit niet echt verwachtte).

      Ondertussen zijn er plannen om er een tweede beurs bij te doen (kortrijk). In totaal zullen er hier toch een 8000 bezoekers op af komen; hopelijk levert dit ook een beetje reclame op voor de fotograaf.

      iedereen bedankt die mijn vraag heeft willen in overweging nemen

      groeten en misschien tot in brussel/kortrijk
      Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

      Comment

      Working...
      X