Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homepage BD is te breed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homepage BD is te breed

    Vermoedelijk ligt het aan de nieuwe banner van het BD live event. De homepagina is storend breed geworden op mijn scherm (1024 x 768).
    Voor alles wat aan de rechterkant staat moet ik scrollen. Het klopt, ik ziet hier niet op de nieuwste monitor te kijken.

  • #2
    Re: Homepage BD is te breed

    Raar, ik ben hier nu aan het lezen op mijn netbook (1024x600) zonder problemen. Ik zie ook wel een horizontale scrollbar maar dat is maar voor enkele pixels.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #3
      Re: Homepage BD is te breed

      Op mijn eenvoudig 19 inch scherm toch ook storend hoor.
      **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

      Comment


      • #4
        Re: Homepage BD is te breed

        Hey juppekes

        Ik heb hier een 19 inch breedbeeld en ik heb nog veel over hoor
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Homepage BD is te breed

          Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
          Op mijn eenvoudig 19 inch scherm toch ook storend hoor.
          zit hier met een 20 inch en nergens last van, zal een 19inch en 20inch dan nog zoveel schelen?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Homepage BD is te breed

            tiens... hier geen last van... 17" laptopschermke
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Homepage BD is te breed

              De grootte van je scherm op zich bepaalt niet alles. Even belangrijk is de scherm-resolutie (die je zelf kan aanpassen). Als ik mijn resolutie op 1280x960 zet, zie ik ook de volledige breedte, maar dan wordt alles zo klein dat het niet meer leuk is.

              Mijn probleem is dat het die ene banner is die de boel heeft uitgerokken, waardoor mijn kijkcomfort heel wat is verminderd.

              Comment


              • #8
                Re: Homepage BD is te breed

                Geen probloeem hier.

                Alleen vraag ik mij af hoelang de batterijen van de flitstoestellen op de homepage ("Belgium Digital goes live") meegaan. Dit geflits begint een beetje te "ambeteren".

                Comment


                • #9
                  Re: Homepage BD is te breed

                  Na 27 sept. halen we die batterijen weer weg.
                  De rest van het genoemde probleem melden we bij de admin.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Homepage BD is te breed

                    Snap niet wat jullie bedoelen .. heb hier juist een nieuw scherm (1600x1050) en tot mijn verbluffing loopt de BD inhoud lekker mee met de groote van het "kijkvenster" van de browser ttz als ik uitrek of inkrimp gaat die inhoud gewoon venstervullend mee .. een straf stukje html programmatie denk ik ..
                    Op m'n ouwe CRT (1152x864) deed die datgewoon ook ..)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Homepage BD is te breed

                      Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                      De grootte van je scherm op zich bepaalt niet alles. Even belangrijk is de scherm-resolutie (die je zelf kan aanpassen). Als ik mijn resolutie op 1280x960 zet, zie ik ook de volledige breedte, maar dan wordt alles zo klein dat het niet meer leuk is.

                      Mijn probleem is dat het die ene banner is die de boel heeft uitgerokken, waardoor mijn kijkcomfort heel wat is verminderd.
                      mijn scherm staat op 1440 x 900 en geen probleem, alles valt netjes binnen het beeld, denk dat vooral breedbeeld of geen breedbeeld scherm het verschil maakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Homepage BD is te breed

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        zit hier met een 20 inch en nergens last van, zal een 19inch en 20inch dan nog zoveel schelen?
                        1 inch, maar dar maakt niet uit het gaat om de ingestelde pixeltjes.
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Homepage BD is te breed

                          Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                          mijn scherm staat op 1440 x 900 en geen probleem, alles valt netjes binnen het beeld, denk dat vooral breedbeeld of geen breedbeeld scherm het verschil maakt
                          Bij mij ook, zelfs de Firefox bladwijzerbalk kan er nog naast en moet hier niet links of rechts scrollen
                          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                          www.cromagnonman.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Homepage BD is te breed

                            Volgens mij vallen de problemen hier buiten beeld want ik zie er geen.
                            Buiten de foto dat nog steeds buiten de frame komt natuurlijk.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Homepage BD is te breed

                              Nog even geduld, we zullen de banner kleiner maken en dan zou het moeten opgelost zijn

                              Het probleem doet zich enkel voor bij een resolutie kleiner dan 1280 * 1024.
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X