PDA

Volledige versie bekijken : Homepage BD is te breed

pichayandege
2 september 2009, 08:46
Vermoedelijk ligt het aan de nieuwe banner van het BD live event. De homepagina is storend breed geworden op mijn scherm (1024 x 768). :mad:
Voor alles wat aan de rechterkant staat moet ik scrollen. Het klopt, ik ziet hier niet op de nieuwste monitor te kijken.

FilMar
2 september 2009, 11:20
Raar, ik ben hier nu aan het lezen op mijn netbook (1024x600) zonder problemen. Ik zie ook wel een horizontale scrollbar maar dat is maar voor enkele pixels.

alfa159
2 september 2009, 11:22
Op mijn eenvoudig 19 inch scherm toch ook storend hoor.

Mriya
2 september 2009, 11:30
Hey juppekes

Ik heb hier een 19 inch breedbeeld en ik heb nog veel over hoor ;):G

bouk
2 september 2009, 11:32
Op mijn eenvoudig 19 inch scherm toch ook storend hoor.

zit hier met een 20 inch en nergens last van, zal een 19inch en 20inch dan nog zoveel schelen?
grt,bouk.

Vinnydizzy
2 september 2009, 11:32
tiens... hier geen last van... 17" laptopschermke

pichayandege
2 september 2009, 11:48
De grootte van je scherm op zich bepaalt niet alles. Even belangrijk is de scherm-resolutie (die je zelf kan aanpassen). Als ik mijn resolutie op 1280x960 zet, zie ik ook de volledige breedte, maar dan wordt alles zo klein dat het niet meer leuk is.

Mijn probleem is dat het die ene banner is die de boel heeft uitgerokken, waardoor mijn kijkcomfort heel wat is verminderd.

vinstermik
2 september 2009, 11:49
Geen probloeem hier.

Alleen vraag ik mij af hoelang de batterijen van de flitstoestellen op de homepage ("Belgium Digital goes live") meegaan. Dit geflits begint een beetje te "ambeteren". :D

lut
2 september 2009, 12:14
Na 27 sept. halen we die batterijen weer weg. :p
De rest van het genoemde probleem melden we bij de admin.

regulus
2 september 2009, 12:17
Snap niet wat jullie bedoelen .. heb hier juist een nieuw scherm (1600x1050) en tot mijn verbluffing loopt de BD inhoud lekker mee met de groote van het "kijkvenster" van de browser ttz als ik uitrek of inkrimp gaat die inhoud gewoon venstervullend mee .. een straf stukje html programmatie denk ik ..
Op m'n ouwe CRT (1152x864) deed die datgewoon ook ..:D)

linda16093
2 september 2009, 15:10
De grootte van je scherm op zich bepaalt niet alles. Even belangrijk is de scherm-resolutie (die je zelf kan aanpassen). Als ik mijn resolutie op 1280x960 zet, zie ik ook de volledige breedte, maar dan wordt alles zo klein dat het niet meer leuk is.

Mijn probleem is dat het die ene banner is die de boel heeft uitgerokken, waardoor mijn kijkcomfort heel wat is verminderd.

mijn scherm staat op 1440 x 900 en geen probleem, alles valt netjes binnen het beeld, denk dat vooral breedbeeld of geen breedbeeld scherm het verschil maakt ;)

hjanssen
2 september 2009, 15:33
zit hier met een 20 inch en nergens last van, zal een 19inch en 20inch dan nog zoveel schelen?
1 inch, maar dar maakt niet uit het gaat om de ingestelde pixeltjes.

cromagnonman
2 september 2009, 20:47
mijn scherm staat op 1440 x 900 en geen probleem, alles valt netjes binnen het beeld, denk dat vooral breedbeeld of geen breedbeeld scherm het verschil maakt ;)
Bij mij ook, zelfs de Firefox bladwijzerbalk kan er nog naast en moet hier niet links of rechts scrollen

VerSeg
2 september 2009, 21:09
Volgens mij vallen de problemen hier buiten beeld want ik zie er geen. :D
Buiten de foto dat nog steeds buiten de frame komt natuurlijk.

zunoel
3 september 2009, 07:27
Nog even geduld, we zullen de banner kleiner maken en dan zou het moeten opgelost zijn ;)

Het probleem doet zich enkel voor bij een resolutie kleiner dan 1280 * 1024.

pichayandege
3 september 2009, 10:15
Nog even geduld, we zullen de banner kleiner maken en dan zou het moeten opgelost zijn ;)

Thanks !
Ik zit hier inderdaad met een antiek, niet zo groot scherm, dat echter niet zo slecht scoorde bij een kleuren-kijk-test die hier een paar maanden geleden verscheen.

zunoel
3 september 2009, 16:09
voila, zou moeten opgelost zijn.

Nu door de kleine banner was er geen plaats meer voor de extra batterijen en hebben we de flitsers moeten afzetten :D:D:D

pichayandege
7 september 2009, 10:57

Nu door de kleine banner was er geen plaats meer voor de extra batterijen en hebben we de flitsers moeten afzetten :D:D:D

Het is opgelost. :G

tourleader
10 september 2009, 16:04
Ik heb een 22inch scherm dat ingesteld staat op 1920 X 1080

Ik heb niet het minste probleem, rechts van het scherm krijg ik een duidelijke scrolbaar te zien.

jaja
10 september 2009, 16:45
Hallo,

Hier ook dezelfde monitorspecificaties, maar wel problemen: na een paar uurtjes van links naar rechts bewegen met je hoofd krijg je nekpijn :clown: ...
Neen, hier dus ook geen problemen.

Jaja

Ik heb een 22inch scherm dat ingesteld staat op 1920 X 1080

Ik heb niet het minste probleem, rechts van het scherm krijg ik een duidelijke scrolbaar te zien.

Sannepoes
10 september 2009, 17:43
Ik had ook dat kleine probleempje ten tijde van het opstarten van dit topic. Maar sinds enkele dagen niet meer hoor. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, dus ik dacht dat het van BD's kant recht gezet was :)

zunoel
11 september 2009, 07:08

zie bovenstaande ;);)