Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Materiaal kopen in the Uk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Materiaal kopen in the Uk

    Heeft het nog zin om fotomateriaal in het Verenigd Koninkrijk te kopen?

    Aangezien ik al mijn hiking gerief kwijt ben, en ik zaterdag op vakantie zoek te vertrekken, ga ik morgen via de Eurotunnel en een auto met gratis naft naar the Uk, omdat ik alleen al op men rugzak de kosten van het vervoer eruit zou halen. Nu, is fotomateriaal ook nog altijd goedkoper? Mijn Panasonic LX3 is ook gerold, dus ik dacht eigenlijk om er daar ook ineens een nieuwe te kopen. Via Pixmania heb ik wel op men vorige gemakkelijk 25% bespaard tov. een fotowinkel in België, maar daarop kan ik nu niet meer wachten. Zijn er deftige winkels met scherpe prijzen?

    Trouwens, wie ook gerief (niet extreem duur) nodig heeft (uit dezelfde winkel), kan mij altijd contacteren, als hij nadien zijn spul betaalt en wil delen in de vervoerskosten. Het mag niet te duur zijn omdat ik het zelf zou voorschieten zodat niemand bestolen kan worden.

    Mvg,

    Dominic

  • #2
    Re: Materiaal kopen in the Uk

    Die Panasonic LX3 is bij www.fotokonijnenberg.be bvb 20£ goedkoper dan bvb www.jessops.co.uk. Goed uitkijken dus

    Comment


    • #3
      Re: Materiaal kopen in the Uk

      Ik heb zeer goede ervaringen met Grays of Westminster
      begin van't jaar, mede dankzij gunstige koers van het pond, enkele koopjes gedaan

      Maar zoals Sam Jae opmerkt, steeds vergelijken !

      Comment

      Working...
      X