Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto op zijn kop ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto op zijn kop ??

    Heb je kat in de zak gezien afgelopen 19-09.
    Hier in wordt het kruidvat afgekraakt omdat een onhandige oom het niet voor elkaar kreeg een foto op een fotocd recht te zetten.
    Softwarematig was dit zo te veranderen.
    Ik denk dat ze Sasja maar eens op haar kop moeten gaan zetten.
    Toevallig levert het Kruidvat een van de betere afdrukken.

  • #2
    Hallo,
    Sorry maar ik denk toch dat je het niet goed hebt begrepen, als je foto's van een film rolletje op een cd laat overzetten dan horen ze niet op hun kop te staan.
    Als ik mijn foto's op cd zet staan ze toch ook niet op zijn kop, het moet er nog bijkomen dat elke keer als je de foto's wil laten zien ze recht moet zetten.
    En over de kwaliteit van het Kruitvat zul je hier op het forum nog wel andere meningen tegen komen, kijk die Sasja is ook niet mijn favoriet maar dat onderwerp kiest zij niet uit dat is aan de regie.
    Ik vond de reaktie van het kruitvat zeer zwak en niet echt duidelijk.

    Groeten Omega
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Volgens mij heet die winkel Kruidvat en die presentatrice Chaza
      maar men begrijpt even goed wel wat jullie bedoelen ! Ik heb het niet gezien trouwens

      Comment


      • #4
        Ik heb andere ervaringen met het Kruidvat, maar ja.. dat is ieder voor zich.
        Die kat heeft weldegelijk iets te zeggen over het programma want
        ze zit zelf in de regie.
        De reacktie van het Kruidvat was jammer genoeg niet helemaal slim, maar ik geloof niet dat dit een softwareprobleem was dat niet op te lossen was.

        De manier waarop alles wordt gepresenteerd is toch wel erg kinderlijk.
        Gelukkig hebben we een keuzeknop.



        Originally posted by Omega
        Hallo,
        Sorry maar ik denk toch dat je het niet goed hebt begrepen, als je foto's van een film rolletje op een cd laat overzetten dan horen ze niet op hun kop te staan.
        Als ik mijn foto's op cd zet staan ze toch ook niet op zijn kop, het moet er nog bijkomen dat elke keer als je de foto's wil laten zien ze recht moet zetten.
        En over de kwaliteit van het Kruitvat zul je hier op het forum nog wel andere meningen tegen komen, kijk die Sasja is ook niet mijn favoriet maar dat onderwerp kiest zij niet uit dat is aan de regie.
        Ik vond de reaktie van het kruitvat zeer zwak en niet echt duidelijk.

        Groeten Omega

        Comment


        • #5
          Je hebt helemaal gelijk met die knop, 9 van de 10 x zet ik hem uit maar het woord foto hield me tegen .
          Wat ik eigenlijk bedoel is dat je de sofware niet achteraf toepast maar voordat je de cd brand, dan staan de foto's recht en is iedereen gelukkig.

          Omega
          Groeten Omega.

          www.digiwaart.nl

          Comment


          • #6
            Speciaal voor Marjo,
            Sorry ik wilde te snel reageren; KRUIDVAT , CHAZA

            Groetjes Omega
            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • #7
              Ik ben weer helemaal bijgekomen van die serie...
              Eindelijk weer achter mijn pctje Fotoshopen....

              He Omega, Ik heb eens op jou site gekeken.
              Ziet er gaaf uit.
              Mooie foto's uit die Canon powershot, of heb je meer cameraatjes achter de hand.
              Gr. Jaap

              Originally posted by Omega
              Je hebt helemaal gelijk met die knop, 9 van de 10 x zet ik hem uit maar het woord foto hield me tegen .
              Wat ik eigenlijk bedoel is dat je de sofware niet achteraf toepast maar voordat je de cd brand, dan staan de foto's recht en is iedereen gelukkig.

              Omega

              Comment


              • #8
                Originally posted by Outdoorinfo.nl
                Ik ben weer helemaal bijgekomen van die serie...
                Eindelijk weer achter mijn pctje Fotoshopen....

                He Omega, Ik heb eens op jou site gekeken.
                Ziet er gaaf uit.
                Mooie foto's uit die Canon powershot, of heb je meer cameraatjes achter de hand.


                Originally posted by Omega
                Je hebt helemaal gelijk met die knop, 9 van de 10 x zet ik hem uit maar het woord foto hield me tegen .
                Wat ik eigenlijk bedoel is dat je de sofware niet achteraf toepast maar voordat je de cd brand, dan staan de foto's recht en is iedereen gelukkig.

                Omega

                Comment


                • #9
                  Dag Jaap,

                  Bedankt voor het compliment, en ja allemaal genomen met de Canon waar ik helemaal verslaafd aan ben geraakt, nog vele mogelijkheden om uit te proberen maar dat heeft even tijd nodig.
                  Maar mijn site is maar heel klein in vergelijk met die van jou, info is wel de juiste term wij fietsen en zijn ook graag in de natuur, dus ik zal nog wel eens vaker jou site bezoeken.

                  Groeten Aswerd (omega)
                  Groeten Omega.

                  www.digiwaart.nl

                  Comment

                  Working...
                  X