Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een vraagje

    Ik heb een vraagje in verband met de Challenge of the Month.

    Vraag 1

    Als je nu bij je foto een opmerking krijgt dan zie ik dat de mogelijkheid bestaat om daarop te reageren via edit. Klopt dat.

    [b]Vraag 2[/B]

    Stel dat ik in verband met het gekregen commentaar een bijkomende vraag wil stellen of op het commentaar wens te reageren. Wat nu niet het geval is hoor. Ik ben best tevreden met het geleverde commentaar. Dan stel ik mij de vraag schend ik dan niet de anonimiteit van de Challenge door te editen ?

    Was zo maar even een vraag voor de toekomst meschien

    Dank U bij voorbaad voor de respons

    Spooky

    Kom me redden als je kan duiken !
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Tja, door te reageren op een reactie op je foto, maak je jezelf inderdaad bekend als maker. Het is aan jezelf of je dat wel of niet wilt. Een anonieme challenge is uiteraard extra leuk/spannend, dus je moet zelf beoordelen of je die anonimiteit wilt doorbreken door te antwoorden.
    Je kunt altijd de commentator een persoonlijk berichtje sturen als je verder anoniem wilt blijven.
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #3
      Alhoewel ik niemand persoonlijk ken bij BD hou ik er meer van zolang de challenge loopt mijn anonimiteit te bewaren. Ik denk dat ik na de challenge nog altijd raad kan vragen bij de persoon die de opmerking plaatste. Ik hou nu juist van het spanningsellement.

      Jacki bedankt voor het antwoordje op mijn vraag.

      BD000158BE
      http://users.skyntet.be/gisquiere.jacques/
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment

      Working...
      X