Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk heb ik 'm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eindelijk heb ik 'm



    Eindelijk heb ik 'm weer terug, m'n nieuwe 5D MII
    Vorige week had ik dit toestel via internet besteld maar er bleek een dode pixel in te zitten.
    Na een hele hoop gezeur (echt een hele hoop) heb ik nu eindelijk een nieuwe werkende body.

    Casper is blij


    (zal m'n onderschrift aan moeten passen...)
    van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

  • #2
    Re: eindelijk heb ik 'm

    Casper is blij
    hoera

    Comment


    • #3
      Re: eindelijk heb ik 'm

      En nu maar sparen voor nieuw glas!
      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

      Comment


      • #4
        Re: eindelijk heb ik 'm

        Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
        En nu maar sparen voor nieuw glas!
        Of voor een potteke verf, die deur heeft het precies dringend nodig.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: eindelijk heb ik 'm

          Proficiat, ik hoop eind dit jaar ook een 40D door een 5dII te vervangen, maar ik heb wel een vraagje eerlijk gezegd : waarom heb je eerst een super camera gekocht in plaats van eerst te investeren in degelijke lenzen ?

          Ik had als prioriteit mijn lenzen arsenaal uit te bouwen, ondertussen heb ik de nodige L en andere lenzen en pas nu ga ik denken om mijn bodies te upgraden (40D naar 50D of zijn opvolger en een 5dII) dus vraag ik mij af waarom jij besliste om eerst een dergelijke body aan te schaffen ipv betere lenzen ?

          Ik ben van mening dat een goede lens op een iets mindere body nog altijd betere foto's zal opleveren dan een mindere lens op een super body ... of zie ik dat verkeerd ?

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: eindelijk heb ik 'm

            Deze body in combinatie met m'n 17-40mm L is het geen ik qua werk nodig heb, niets meer als dat.
            Overige lenzen komen nog maar zijn voor hobby en kunnen wachten.

            (die deur is niet van mij, maar m'n moeder had vandaag nog een klusjes man over de vloer om een nieuwe te laten plaatsen )
            van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

            Comment


            • #7
              Re: eindelijk heb ik 'm

              Oorspronkelijk geplaatst door hetspook Bekijk bericht
              Deze body in combinatie met m'n 17-40mm L is het geen ik qua werk nodig heb, niets meer als dat.
              Overige lenzen komen nog maar zijn voor hobby en kunnen wachten.
              Ok, dat snap ik, veel plezier met de camera, het is een schitterend toestel, kan niet wachten tot ik hem ook in mijn pollekes kan houden

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment

              Working...
              X