Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G5 als webcam? hoe?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • G5 als webcam? hoe?


    Al een paar maand de G5 en razend nieuwsgierig hoe ik toch maar dat ding als webcam kan aansturen.
    Heeft iemand al in zoeits gelukt?

    De remote capture is niet goed daarvoor. Enkel realtime streaming zou kunnen captured worden op pc scherm.

  • #2
    Ik vrees dat dit niet kan
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Hier is al veel vraag naar geweest, maar het is niet mogelijk. Een webcam is de beste oplossing hiervoor.
      Alleen sommige Fuji's hebben een webcamfunctie, andere merken niet.
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Je kan die wel als webcam gebruiken als je een video-ingang hebt. Dit gaat wel enkel als je je digicam ook rechstreeks op je tv kan aansluiten. Maar de meeste hebben geen video-in op hun grafische kaart. De meeste tv-tuner-kaarten hebben dit wel, de prijs van deze begint bij de 50 euro.

        Comment


        • #5
          Ik vind het wel een heeeel dure webcam hoor .
          Maar geef mij je G5 en ik breng je mijn webcam.... .
          Canon Powershot G3

          Comment


          • #6
            heb er ook al achter gezocht maar is me nog niet gelukt
            CANON G3 - 2x 256MB CF Transcend + 32MB CF Canon - Lowepro D-Res 25AW tas

            Comment


            • #7
              conclusie is: tv in kaart, heb zo goedkoop pci ding van 1993 liggen, eens testen, anders hercules tv kaart, wou altijd al canal+ hebben hmm. Geen programeurs hier voor eigen g5 driver?

              g5 diende als baby en huis bewaker met AI foto software

              Comment

              Working...
              X