Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe moderators en forumindeling !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe moderators en forumindeling !!!

    Het was al eerder aangekondigd en komende weekeinde is het zover (wanneer de overgang precies zal plaatsvinden, zal Sven hier nog laten weten). De nieuwe moderators gaan van start en mèt de nieuwe forumindeling. Deze indeling is al eerder besproken, maar hier nog eens kort wat er verandert:

    Er komen twee nieuwe forums: BD-Mededelingen en Software. Daarnaast wordt het 'oude' forum Fotoarchief en Demo's gesplitst in drie nieuwe: Showcase, Tips & Trucs en SD's (shooting days dus). De moderatoren zullen sticky teksten in de forums plaatsen waarin te lezen is wat de functie nu precies behelst.

    Deze nieuwe indeling is echter niet de grootste of belangrijkste wijziging. Veel belangrijker is het feit dat er nu per forum een 'dedicated moderator' is die de zaak strakker in de hand kan houden. Het is dan ook de bedoeling dat alle forumgebruikers de enthousiaste nieuwe moderatoren een goede start kunnen laten maken; je hoeft ze zeker niet te testen of ze goed opletten . In plaats daarvan kunnen de forumleden de moderators beter helpen door bijvoorbeeld nieuwe forumleden op de stickyteksten te wijzen.

    We denken dat we met de huidige indeling van de forums en de gekozen moderatoren een prima basis hebben voor het BD-forum. Hopelijk wordt het forum dan ook door iedereen, zowel gebruikers als moderatoren, ook in de toekomst positief en constructief gebruikt. En vooral ook leuk gevonden...

    BD-crew

  • #2
    Kijk er al nieuwsgierig naar uit...
    Zal wel weer - zoals gewoonlijk - OK zijn. Jullie doen goed werk, maar hoeft dat nog gezegd...

    Groetjes,
    Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Originally posted by BD-crew
      Daarnaast wordt het 'oude' forum Fotoarchief en Demo's gesplitst in drie nieuwe: Showcase, Tips & Trucs en SD's (shooting days dus). De moderatoren zullen sticky teksten in de forums plaatsen waarin te lezen is wat de functie nu precies behelst.
      Klinkt goed, maar waar laten we de foto's die niet in Showcase horen? Showcase lijkt me een foto die je zelf echt goed vindt.. een foto waar je bij twijfelt, waar post je die?
      DPZ heeft daar een WIP (Work In Progress) voor....... (tip?)

      Comment


      • #4
        ...een foto waar je bij twijfelt, waar post je die? DPZ heeft daar een WIP (Work In Progress) voor.......
        Hoi NataliaNL,

        Ligt eraan wat je met twijfel en work in progress bedoelt. Als het over het nabewerken van een foto gaat, dan Fotobewerking. Zoek je echter naar antwoorden op je vragen over de compositie of kleurgebruik oid, dan in Beoordeel mijn Foto. En zoals altijd al de bedoeling was, geef je dan gewoon precies aan wat je vraag is (dus niet gewoon posten en vragen 'enne?', maar aangeven wàt je precies wilt weten. Ik ken die WIP van DPZ niet, maar ik neem aan dat het daar ook handig is als je aangeeft wat precies de vraag is.

        Maw: Ik denk dat we een dergelijke WIP allang hebben; vraag is alleen of die goed wordt gebruikt

        Comment


        • #5
          Ik kijk ernaar uit
          Erik
          Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

          Comment


          • #6
            De aanpassingen zullen vandaag in de loop van de dag gebeuren, jullie zullen het wel zien veranderen als het zover is ... het zou er sneller kunnen zijn dan verwacht ...
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #7
              En het is al voorbij
              ik verschrok even toen ik op het forum kwam. Als je vertrouwd bent met de oude omgeving.
              maar het zal wel snel wennen

              proficiat voor de vlotte overgang

              W@nnes

              Comment


              • #8
                krijgen we niet eens een overzichtje van wie die nieuwe bazen zijn en wat ze allemaal voor hebben met het werkvolk hier op BD?
                Groeten
                Eddy

                Comment


                • #9
                  Goed gedaan die indeling en welkom aan de Mods. Wel een beetje de sfeer er in houden hoor
                  Groeten,
                  Ronald
                  http://fotografie.jouwweb.nl/

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Eddy,

                    "Bazen" zijn hier niet, enkel werkvolk ...

                    Jaja

                    Originally posted by emacquoy
                    krijgen we niet eens een overzichtje van wie die nieuwe bazen zijn en wat ze allemaal voor hebben met het werkvolk hier op BD?
                    Groeten
                    Eddy
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      En werkVrouwen hé jaja
                      Vergeet mijn loes niet

                      Originally posted by jaja
                      Hallo Eddy,

                      "Bazen" zijn hier niet, enkel werkvolk ...

                      Jaja

                      Originally posted by emacquoy
                      krijgen we niet eens een overzichtje van wie die nieuwe bazen zijn en wat ze allemaal voor hebben met het werkvolk hier op BD?
                      Groeten
                      Eddy
                      W@nnes

                      Comment


                      • #12
                        Hallo wannes,

                        Hoe? Zijn vrouwen dan geen "volk"? ...

                        Jaja

                        Originally posted by wannes
                        En werkVrouwen hé jaja
                        Vergeet mijn loes niet

                        Originally posted by jaja
                        Hallo Eddy,

                        "Bazen" zijn hier niet, enkel werkvolk ...

                        Jaja

                        Originally posted by emacquoy
                        krijgen we niet eens een overzichtje van wie die nieuwe bazen zijn en wat ze allemaal voor hebben met het werkvolk hier op BD?
                        Groeten
                        Eddy
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Awel... 't ziet er goed uit die nieuwe forumindeling...
                          Ik ben niet verloren gelopen en dat wil wat zeggen.
                          Schoon en overzichtelijk. Goe gewerkt !

                          Comment


                          • #14
                            HELP!!!
                            Ik loop verloren
                            Ben ik er een dagje niet en gooien ze de boel overhoop
                            Nee, jongens het ziet er goed uit knap werk, kzal eens op verkenning gaan
                            "Alive and Kicking"

                            http://www.pbase.com/tinnew

                            Comment


                            • #15
                              Volgens mij zoon van 7 heb je mensen en vrouwen .....dus
                              Originally posted by jaja
                              Hallo wannes,

                              Hoe? Zijn vrouwen dan geen "volk"? ...

                              Jaja

                              Originally posted by wannes
                              En werkVrouwen hé jaja
                              Vergeet mijn loes niet

                              Originally posted by jaja
                              Hallo Eddy,

                              "Bazen" zijn hier niet, enkel werkvolk ...

                              Jaja

                              Originally posted by emacquoy
                              krijgen we niet eens een overzichtje van wie die nieuwe bazen zijn en wat ze allemaal voor hebben met het werkvolk hier op BD?
                              Groeten
                              Eddy
                              ***Canon 300D * kitlens * ...

                              Comment

                              Working...
                              X