Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aarschot 1489

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aarschot 1489

    Ik vind in de reglementering niet terug hoeveel foto's je hier mag posten, vermits enkel wordt verwezen naar de fotohoek, en SD staat daar niet onder...?!
    Enfin, als het niet mag, geef dan maar een seintje, dan splits ik het wel op.
    (pas dan misschien wel even de reglementering aan voor toekomstige TS'ers...)

    Dit zijn alleszins mijn eerste impressies van het gebeuren. Morgen volgt nog een deel.











    Last edited by Sannepoes; 20 augustus 2009, 15:28.
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Aarschot 1489

    Wat de reglementering betreft heb je volkomen gelijk. Deze verdieping valt niet onder de Fotohoek.

    Aparte kijk op het spektakel.

    De portretten vind ik het mooist.

    Ik wist niet dat daar ook "op z'n middeleeuws" gekookt werd. Maakt het voor mij zeker aantrekkelijker.
    Misschien ga ik volgend jaar ook eens kijken.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Aarschot 1489

      Erg mooie foto's !

      En natuurlijk koken wij op z'n middeleeuws. Op de manier van toen en met ingrediënten die toen gebruikt werden. Dus geen patatten he
      Het ziet er soms niet erg aantrekkelijk uit, maar het is wel altijd erg lekker.
      Volgende keer moet je maar eens "een bordje middeleeuwen" proberen. Ingrid van Die Edelike Spijse maakt ook voor het publiek lekker middeleeuws eten.

      Groetjes,
      Kiona

      Comment


      • #4
        Re: Aarschot 1489

        zien er goed uit, mooi gedaan

        greets
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

        Comment


        • #5
          Re: Aarschot 1489

          Erg fraaie registratie x-off
          Dennis

          www.dennisbeekelaar.com

          Comment


          • #6
            Re: Aarschot 1489


            [Mod]
            Beste,

            Mag ik vragen om in je topics in het SD forum, per topic maar 3 foto's te plaatsen? Ik heb de onderste foto's achter een linkje gezet. Gelieve zelf 3 foto's uit te kiezen bij een volgende bezoekje.

            Het het forumreglement staat nl het volgende:

            3. Shooting-Days

            Deelnemers van de SD die achteraf foto’s of albums willen tonen (in Shooting Days Pictures), geven in hun topictitel aan over welke SD de topic handelt.
            Aantal toegelaten foto's: 3 per deelnemer. ( Wil je meerdere foto’s tonen, plaats dan de link naar een webalbum )
            Je kan natuurlijk altijd gebruik maken van het forumonderdeel Fotoverhalen.

            Comment


            • #7
              Re: Aarschot 1489

              OK. Bedankt om dit even uit te klaren.
              Ik had het niet meteen gevonden, vandaar...
              Zal er bij de volgende SD zeker rekening mee houden.
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

              Comment


              • #8
                Re: Aarschot 1489

                Geen probleem Ik moest ook even zoeken. Vermoedelijk weten meer mensen dit niet. Daarom heb ik het er bij gezet.

                Comment

                Working...
                X