Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie cursus voor jongeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie cursus voor jongeren

    Iemand enig idee of er in de buurt van Leuven fotografie cursussen zijn jongeren (tieners, 10 jaar)? CVO Leuven heeft een opleiding, maar daar staan geen leeftijden bij.
    Zijn er nog andere mogelijkheden.
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Fotografie cursus voor jongeren

    Iemand van 35 die een cursus neemt zal misschien niet veel verder staan qua kennis dan iemand van 10 he. Op zoiets staat volgens mij ook helemaal geen leeftijd, iedereen (met geld) is welkom denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie cursus voor jongeren

      In de Weekend Knack deze of vorige week stond iets over een "fotografiekamp" voor kinderen tussen 8 en 12 in Brussel.

      Meer info: http://pgav.be/nl_formations_det.php?ID=2

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie cursus voor jongeren

        CVO is eigenlijk bedoeld als volwassenenonderwijs, dus vanaf 18 jaar ben je gesubsidieerde leerling. Als de lessen niet vol zijn, aanvaarden ze wel al eens jongere leerlingen, maar dacht dat de minimumleeftijd 12 of 15 was. eind van de maand kan ik dat met meer zekerheid zeggen, ik krijg dan een samenvatting van de betreffende wetgeving die ik mag proofreaden

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie cursus voor jongeren

          Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
          CVO is eigenlijk bedoeld als volwassenenonderwijs, dus vanaf 18 jaar ben je gesubsidieerde leerling. Als de lessen niet vol zijn, aanvaarden ze wel al eens jongere leerlingen, maar dacht dat de minimumleeftijd 12 of 15 was. eind van de maand kan ik dat met meer zekerheid zeggen, ik krijg dan een samenvatting van de betreffende wetgeving die ik mag proofreaden
          Bij CVO is er specifiek een opleiding voor jongeren !

          Wat het volwassenonderwijs betreft. Ik heb vroeger als kind (10 jarige) mogen meedoen aan volwassenonderwijs Spaans. Ik heb het echter ook maar 1 jaar mogen doen. Het jaar erop mocht ik niet meer verder doen. Had ook iets met wetgeving te maken.
          Gelukkig zijn er de dag van vandaag een boel van die actviteiten ook op kinderniveau. Maar w.b CVO staat niet echt vanaf welke leeftijd het is.

          Uiteindelijk is het nog altijd heel anders lesgeven aan een volwassene dan aan een tiener, dus ik begrijp dat wel dat ze kinderen niet tussen volwassenonderwijs plaatsen.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Fotografie cursus voor jongeren

            In een CVO mogen jongeren deelnemen vanaf de leeftijd van 16 jaar of het jaar waarin ze 16 worden. Dus 15-jarige die in 2009 nog 16 worden, mogen nu in september starten.

            Comment


            • #7
              Re: Fotografie cursus voor jongeren

              misschien de moeite waard hier eens te kijken.

              Comment


              • #8
                Re: Fotografie cursus voor jongeren

                Ikzelf ben op men 15 in het (P)CVO te Lokeren begonnen aan fotografie, was ook geen probleem.
                Een man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
                TNT FotoFun

                Comment

                Working...
                X