Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ballonvaart: waar op letten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ballonvaart: waar op letten?

    Hallo,
    Ik ben recentelijk te weten gekomen dat ik vanavond met een ballonvaart kan meegaan. (Stond al lang op mijn verlanglijstje) Vermits ik dat nog nooit gedaan heb en fotografisch een beginneling ben vroeg ik mij af of er iets speciaal is waar ik rekening moet mee houden als ik foto's wil nemen vanuit de ballon.

  • #2
    Re: Ballonvaart: waar op letten?

    gewoon foto's maken zoals gewoonlijk!

    allees opletten als je land! je hebt 2 soorten:

    de zachte en de hardere! dus is effe opletten voor je camera zeker bij de laatste
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Ballonvaart: waar op letten?

      Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
      Hallo,
      Ik ben recentelijk te weten gekomen dat ik vanavond met een ballonvaart kan meegaan. (Stond al lang op mijn verlanglijstje) Vermits ik dat nog nooit gedaan heb en fotografisch een beginneling ben vroeg ik mij af of er iets speciaal is waar ik rekening moet mee houden als ik foto's wil nemen vanuit de ballon.
      Er op letten dat je niets laat vallen !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Ballonvaart: waar op letten?

        Familie of vrienden vragen om bij het opstijgen / landen foto's te maken.
        Bij het landen moet alle materiaal stevig opgeborgen worden, voor 't geval dat het geen zachte landing zou zijn. Dan heb je beide handen nodig om jezelf en anderen in veiligheid te brengen.

        Comment

        Working...
        X