Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw toestel :love:

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw toestel :love:

    En toen was ik de gelukkige bezitter van een 5dm2
    ben van een 400D naar een 5D MII gegaan.
    heb 'm een uurtje uur in m'n handen moet de software zelfs nog installeren.
    Maar ben d'r wel blij mee, zal wel een paar dagjes duren voor ik 'm helemaal onder de knie heb, er zijn wat knopjes bij gekomen

    eerste nadeel (zal wel bij dit kleine dingetje blijven) is dat ik dat aan uit knop niet prakties vind, lastig aan te zetten ten opzichte van mijn oude 400D.
    Het omzetten van de on knop naar boven om het diafragma te verzetten in de M stand vind ik ook een rare oplossing maar beter als 2 knopjes tegelijk indrukken zoals op mijn 400d

    Jemig wat is dat ding snel, sluiter ingedrukt houden klik klik klik klik en m'n 400d kon het niet meer aan, nu na een foto of 25 stopte ik, meer uit verveling, heb 't idee datie gewoon door zou gaan tot m'n kaartje vol is

    Nog een zeer groot nadeel is dat ik nu een mislukte foto niet meer op m'n toestel kan afschuiven
    van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

  • #2
    Re: nieuw toestel

    Als jij een 5DmkII snel noemt, dan heb je nog geen Canon 1DmkIII in je handen gehad... dat is pas een mitraillette.
    Wat je vooral es moet testen es de video functie. Die is gewoon subliem.

    Comment


    • #3
      Re: nieuw toestel

      Aha ... weer een "contente mens".

      Veel plezier met het nieuwe speelgoed.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: nieuw toestel

        De on-knop gewoon altijd op het streepje laten staan. Dan kun je altijd snel aan je diafragma.
        Probeer zeker eens de AF-ON functie! Hier wat uitleg: http://forum.belgiumdigital.com/f9/s...im-273030.html

        Comment


        • #5
          Re: nieuw toestel

          Zal nog even moeten wachten, zit een dode pixel in de sensor, 21.000.000 pixels en maar eentje is paars, toch zie je het meteen.
          Krijg dinsdag of woensdag een nieuwe.
          van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

          Comment

          Working...
          X