Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

    Heeft iemand hier al ervaring met "hosted verkoop & print services" voor op je eigen website?

    daarmee bedoel ik diensten zoals www.oypo.be

    Zoals hun uitleg deze dienst tracht te verkopen:

    Foto's verkopen? Oypo maakt het u gemakkelijk. U plaatst de foto's op internet en wij verzorgen op professionele wijze de volledige afhandeling van nabestellingen. Zo houdt u uw handen vrij om te doen waar u goed in bent: fotograferen! Al ruim 3.000 fotografen verkopen hun foto's via Oypo.
    Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid staan bij Oypo voorop. U kunt direct aan de slag, zonder dat u software hoeft te installeren. U bepaalt zelf de verkoopprijs van de afdrukken en downloads. Zo bepaalt u zelf hoeveel u verdient aan de bijbestellingen van uw foto's. Dat is uniek in Nederland en België.
    Verkoop via uw eigen website
    Uw klanten vinden uw foto's op uwnaam.oypo.nl. Maar u kunt Oypo ook integreren in uw eigen website of in de website van de organisator van het evenement. De integratie is eenvoudig, zonder programmeerkennis te realiseren. Lees verder >
    Wat kost het en wat levert het op?
    Met een gratis Oypo-account kiest u voor een professionele afwikkeling van het fotoverkoopproces. U betaalt bij ons geen abonnementskosten, maar 20% commissie over de opbrengst van verkochte foto's. Met het PRO-account is de commissie te verlagen naar 18% of zelfs slechts 16%. De commissie wordt gebruikt om de dienst te kunnen bekostigen. U bespaart tijd omdat u geen omkijken meer hebt naar bestellingen, het innen van betalingen, de afdrukcentrale, administratie, het inpakken en versturen van uw afdrukken.
    leek mij wel interessant om te integreren in een toekomstige website.
    maar eerst wil ik wel eens polsen naar ervaringen hiermee... of iemand die soortgelijke dienst gebruikt van een andere provider

    zodus, positief of negatief (of de moeite niet) ... ik ben eens benieuwd

    Olivier
    Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

  • #2
    Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

    Ik gebruik Oypo.nl, zelfde toko natuurlijk. Eigenlijk is het een service van profotonet, goede afdrukken, snelle service en geen omkijken naar. Betalen ook prompt uit. Ze nemen een redelijke marge maar voor dat geld zou ik het niet laten.

    Comment


    • #3
      Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

      Nog fotografen die oypo.be/nl gebruiken?
      Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

      Comment


      • #4
        Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

        Ik gebruik het om de bijbestellingen van mijn krantenwerk aan te bieden (http://www.fototbr.be/bestellen). Een goede respons van de gefotografeerden die zo vlot hun foto's kunnen bestellen. Het zorgt er ook voor dat ik me meer kan toeleggen op fotograferen dan het verwerken van bestellingen en de opvolging daarvan.

        Nog vragen, stel ze gerust...

        Tom
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

        Comment


        • #5
          Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

          Oorspronkelijk geplaatst door TBR Bekijk bericht
          Ik gebruik het om de bijbestellingen van mijn krantenwerk aan te bieden (http://www.fototbr.be/bestellen). Een goede respons van de gefotografeerden die zo vlot hun foto's kunnen bestellen. Het zorgt er ook voor dat ik me meer kan toeleggen op fotograferen dan het verwerken van bestellingen en de opvolging daarvan.

          Nog vragen, stel ze gerust...

          Tom
          en je bent zelf tevreden van hun service/kwaliteit ook neem ik aan?
          Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

          Comment


          • #6
            Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

            Oorspronkelijk geplaatst door lightningbit Bekijk bericht
            en je bent zelf tevreden van hun service/kwaliteit ook neem ik aan?
            Zeker. Mocht ik zelf niet tevreden zijn zou ik het niet durven aanbieden aan mijn klanten want voor hen ben JIJ de fotograaf die zorgt voor een kwalitatief product.

            T
            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

            Comment


            • #7
              Re: hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website

              Hier nog een tevreden OYPO gebruiker.

              De kwaliteit van het gebruikte labo is uitstekend, de opvolging van de bestellingen en service van OYPO is TOP.
              De fotofun producten is weer een ander labo. Dat is afdoende kwaliteit.

              Via een Pro account krijg je zelf klantgegevens etc.. Handig om nadien nieuwsbrieven te versturen.
              Je kan ook opteren voor White Label verzending. Dan kent de klant enkel jouw gegevens en niet die van OYPO.

              De 20% commissie vind ik geen probleem in verhouding tot de tijdsbesparing.
              I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

              Comment

              Working...
              X