PDA

Volledige versie bekijken : In de ren...

Hawkie
12 augustus 2009, 07:55
..omdat het buiten veel te gevaarlijk is. Talloze gevaren liggen op de loer, verkeer, kattenaids, diefstal etc.
Daarom zit Panter in een afgesloten ren. Ik zou het liefst mijn hele tuin afzetten maar dat is helaas niet mogelijk.

http://www.pbase.com/marga_dd/image/115591341.jpg

bouk
12 augustus 2009, 11:38
heel mooie opname.
grt,bouk.

Jacobs Pascal
12 augustus 2009, 11:59
Zo scherp heb ik een poes nog nooit gezien...

Hawkie
12 augustus 2009, 12:18
Dank je wel.

Hidden Dreams
12 augustus 2009, 14:24
Hey,
Erg leuke foto
:G

Hofie
12 augustus 2009, 16:01
Prachtig in beeld gebracht.:G
Grt. Jef

jeedeewee
12 augustus 2009, 16:13
Mooi dier en zijn naam helemaal waardig.
Spijtig van de tralies

Hawkie
13 augustus 2009, 07:49
Spijtig van de tralies
Waarom?
Ik heb talloze foto's van Panter zonder tralies. Had deze ook zonder tralies kunnen maken, maar heb de foto juist bewust zo gemaakt. De titel "in de ren" zou anders ook nergens op slaan toch? :D

Tunie
13 augustus 2009, 15:26
Mooi geschoten. :G
Bewust of niet, vind het leuk dat de tralies het kopje mooi verdeelt startend vanop het neusje. :G

Hawkie
13 augustus 2009, 18:27
Dank je wel. En daar had ik inderdaad wel op gelet.

Tilly Meijer
13 augustus 2009, 22:51
je hebt helemaal gelijk,ik heb 6 Noorse boskatten en mijn tuin is helemaal afgeschermd met schrikdraad.
heb geen last van andere katten,ook niet dat mijn katten plat gereden worden of katten die gestolen worden.
ik geef je groot gelijk.
mooie foto trouwens.

Hawkie
14 augustus 2009, 08:58
Tja, ik weet ook niet wie bedacht heeft dat katten los rond moeten kunnen lopen en de buurt moeten verkennen. Doe je met je hond toch ook niet.

Bedankt voor je reactie Tilly.

putor
14 augustus 2009, 10:44
heel mooi beeld, maar wel intriest:(

perfect voor een campagne om iedereen die vanwege zijn of haar hoge mate van bekijkbaarheid tot opsluiting is veroordeeld te bevrijden.

Hawkie
14 augustus 2009, 11:09
Huh? intriest? :D:D
Een maine coon kijkt altijd zo...

Nee, je kat thuis krijgen met het zeer besmettelijke kattenaids (omdat ie weer eens heeft gevochten) ....dát is lekker! Of hem terugvinden als postzegel aan de kant van de weg...
Ik heb mijn katten voor MIJN plezier en zou geen oog dichtdoen als ie over straat zou zwerven. Laat hem dan maar lekker triest kijken, hoewel...als ik de tralies wegshop dan ziet ie er ineens veel vrolijker uit.

putor
14 augustus 2009, 11:21
Ik heb mijn katten voor MIJN plezier

en wat met het plezier van de katten?

Ik zie heel graag katten en voor mij is een ding duidelijk.

ofwel heb je de ruimte om een kat te houden waar ze veilig en gelukkig kunnen zijn.
ofwel heb je dat niet en hou je uit liefde voor de beesten geen kat, wat ik al een jaar of 8 doe.

Hawkie
14 augustus 2009, 11:28
Laat ik even een misverstand uit de weg ruimen:

mijn katten hebben het gehele huis ter beschikking (en dat is groot) en wanneer zij buiten willen kunnen ze in een ren van 5 x 2,5 x 2.10 (lxbxh) of met een tuigje aan een lijn. In de ren kunnen ze klimmen of lekker liggen in mandjes, op plankjes etc.

Op deze manier beleven wij er ALLEMAAL plezier aan.

Het is echter geenszins mijn bedoeling om hier een discussie uit te lokken of katten nu wel of niet aan de gevaren van de grote wereld moeten worden blootgesteld.

Het gaat mij hier om de beoordeling van mijn foto.

putor
14 augustus 2009, 11:39
je foto vind ik heel sterk en nog steeds vind ik het een geschikt beeld om op te roepen om diertjes van tralies te bevrijden.

nu ik het volledige verhaal hoor, merk ik dat je bewust met je katten omgaat:G. Ik heb al wel vaker mensen op hun terras zien zitten met hun kat in de transportkooi bij op tafel in de hete zon. Zogezegd voor het welzijn van het dier. vandaar...

Hawkie
14 augustus 2009, 11:46
je foto vind ik heel sterk en nog steeds vind ik het een geschikt beeld om op te roepen om diertjes van tralies te bevrijden. Oh, dat had ik zo niet begrepen. Nu is me dat ook duidelijk.

nu ik het volledige verhaal hoor, merk ik dat je bewust met je katten omgaat:G. Ik heb al wel vaker mensen op hun terras zien zitten met hun kat in de transportkooi bij op tafel in de hete zon. Zogezegd voor het welzijn van het dier. vandaar...Tja, dat is inderdaad misdadig

Fijn dat je je standpunt verder hebt willen verduidelijken.

putor
14 augustus 2009, 11:49
Fijn dat je je standpunt verder hebt willen verduidelijken.

fijn dat je goed voor je beestjes zorgt. Panter's vacht ziet er idd in vorm uit:G