Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondschool digitale fotografie

    Is hier soms iemand die hier de avondcursus digitale fotografie bezig is of afgestudeerd is aan deze school technisch heilig hartinstituut tessenderlo ,en is het de moeite om deze cursus op deze school te beginnen of zijn er betere ,gelieve wel je eigen ondervindingen schrijven aub ,aangezien ik die twee jaar wil gaan doen .

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: Avondschool digitale fotografie

    Allé nnu opeens niemand die avondschool fotografie doet .

    Grtz

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Avondschool digitale fotografie

      Waarschijnlijk wel hoor, maar ik denk dat je iets meer geduld zult moeten oefenen. Als je je topic opent om 01u00 's nachts op een weekdag, dan mag je doorgaans de eerste reacties verwachten 's avonds rond een uur of zes, zeven. Slapen, werken, eten, weet je wel.

      Zelf ben ik nog niet begonnen aan een opleiding, maar ik overweeg sterk om die van de SCVO Nijverheidsschool te volgen vanaf februari volgend jaar. Dat wordt dan nog wel wat knutselen met shiften, maar daar valt wel een mouw aan te passen.

      Greetz, Trypho
      Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

      Comment


      • #4
        Re: Avondschool digitale fotografie

        Het KISP in Mariakerke (Gent) biedt ook opleidingen in avondonderwijs en op zaterdag.
        Het grote nadeel is wel dat de opleidingen heel vlug vol zitten. De 'digitaal basis' (de eerste module) zit al volzet voor september. Het zijn altijd modules van 5 maanden.
        Meer info kun je vinden op http://www.kisp.be en doorklikken naar fotografie.

        Comment

        Working...
        X