Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotocursus in het Antwerpse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotocursus in het Antwerpse

    Allen,


    Ik ben op zoek naar fotocursussen (avondcursus) in het Antwerpse. Voornamelijk om globaal gezien mijn 'foto's' te verbeteren.

    Iemand die goede referenties heeft, zelf cursussen geeft, of wat dan ook?

    Mvg


    Mono

  • #2
    Re: Fotocursus in het Antwerpse

    Oorspronkelijk geplaatst door Monolitos Bekijk bericht
    Allen,


    Ik ben op zoek naar fotocursussen (avondcursus) in het Antwerpse. Voornamelijk om globaal gezien mijn 'foto's' te verbeteren.

    Iemand die goede referenties heeft, zelf cursussen geeft, of wat dan ook?

    Mvg


    Mono
    Wel, je hebt (als je het ineens serieus wil aanpakken) de TNA avondopleiding tot fotograaf (3 jaar, diploma op het einde, enz...) aan de Londonstraat tegen het eilandje
    heb ik ook gedaan toen ik al een tijdje met fotografie bezig was

    daar leer je alles van de basis, tot reportage & studio fotografie, fotobewerking, enz...
    praktijk en theorie, leren kijken, enz... verschillende docenten, verschillende invalshoeken, enz....
    Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

    Comment


    • #3
      Re: Fotocursus in het Antwerpse

      Heb daar inderdaad al over nagedacht.

      Helaas heb ik het nogal redelijk druk en als ik me niet vergis is dat drie avonden in de week van 18.30 - 22.30 (of zoiets). Lijkt me net iets 'te', of viel dat nogal mee? (sluit het in ieder geval nog niet uit).

      Eventueel andere goede opties?

      Mono

      Comment


      • #4
        Re: Fotocursus in het Antwerpse

        Mischien aansluiten bij een club. Kijk eens hier: www.avf.be

        Grt

        Albert
        Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

        Comment


        • #5
          Re: Fotocursus in het Antwerpse

          Oorspronkelijk geplaatst door Monolitos Bekijk bericht
          Heb daar inderdaad al over nagedacht.

          Helaas heb ik het nogal redelijk druk en als ik me niet vergis is dat drie avonden in de week van 18.30 - 22.30 (of zoiets). Lijkt me net iets 'te', of viel dat nogal mee? (sluit het in ieder geval nog niet uit).

          Eventueel andere goede opties?

          Mono
          in mijn tijd (aiai dat klinkt oud..) was het 3 dagen in de week, 2 dagen van 18-22u en 1 dag van 18-20u (of was het nu 21u)

          ik had toen ook een drukke baan, soms kon ik er pas om 19 zijn, ik zat toen zelfs regelmatig voor 2 weken in het buitenland... toch vond ik het meevallen, en ik heb het gehaald

          als je ervoor zorgt dat je je opdrachten kan uitvoeren (zij het in de studio in de school, ofwel ergens anders, veel opdrachten zijn ook buiten) het beetje theorie dat je moet kennen, dat je dat kent tegen de examens
          dan zou dat wel moeten lukken

          ik vond het in ieder geval de moeite waard

          je kan altijd eens een jaar proberen he
          Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

          Comment


          • #6
            Re: Fotocursus in het Antwerpse

            Misschien heb je hier iets aan

            www.ccmerksem.be en zoek onder 'vorming ' naar digitale fotografie
            ( deel 1 , deel 2 wordt later geprogrammeerd)

            voor photoshop kan je terecht bij www.lbcantwerpen.be aanbod onder informatica

            groetjes herman

            Comment


            • #7
              Re: Fotocursus in het Antwerpse

              en die kan er ook nog bij
              brasschaat

              herman

              Comment

              Working...
              X