Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dranouter 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dranouter 2009








  • #2
    Re: Dranouter 2009

    zo een imposant kader zou de fotos alleen maar eer aandoen als het dan ook killer platen zijn, en deze minimum A3 worden gedrukt
    nu vind ik het zelf storen en vooral bij nr drie legt het nog meer de nadruk op arm die afgesneden is

    nr 1 staat de zanger ongelukkig centraal

    nr 2 is een plaat die evengoed kan genomen zijn van een artiest die in de backstage staat mee te kijken

    je staat op dranouter met een frontstage pass veronderstel ik , dan is of was hier zeker en vast meer uit te halen
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

    Comment


    • #3
      Re: Dranouter 2009

      Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
      zo een imposant kader zou de fotos alleen maar eer aandoen als het dan ook killer platen zijn, en deze minimum A3 worden gedrukt
      nu vind ik het zelf storen en vooral bij nr drie legt het nog meer de nadruk op arm die afgesneden is

      nr 1 staat de zanger ongelukkig centraal

      nr 2 is een plaat die evengoed kan genomen zijn van een artiest die in de backstage staat mee te kijken

      je staat op dranouter met een frontstage pass veronderstel ik , dan is of was hier zeker en vast meer uit te halen
      Ik heb geen frontstage of welke pas dan ook, zuiver hobby. Ik hou van afwijkende cadrage en kaders Voor de rest accepteer ik elke kritiek
      Maar als je "nr2" kritiek zo zou zijn, wat dan nog ? Mag toch ook. Ik vond dat tongetje net leuk En hij staat wel degelijk op het podium naast Wigbert hoor
      Nr1 : ongelukkig centraal ?! Hij kijkt naar boven en samen met de micro valt deze goed in de compositie volgens mij. Nee niet mee eens.

      Thx voor de reactie.

      Comment


      • #4
        Re: Dranouter 2009

        Hallo Marc..........ik moet mijn voorganger ergens bijtreden.............


        De eerlijke mening van mijne voorganger vind ik altijd boeiend om te horen....hij is idd. strenger dan de gemiddelde poster hier....maar hij heeft me al dikwijls aan het nadenken gebracht ....................
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Dranouter 2009

          Dag Jaak,

          Wie ben ik om de profs hier tegen te spreken
          Ik kan grotendeels volgen hoor, maar ik volg niet altijd de regels, soms gewoon mijn gevoel. ik vind de overheersende achtergrond in dat kleurverloop net een meerwaarde die de nadruk legt op de zanger in een soort extase....

          En ik maak gewoon graag kaderkes

          Thx.

          Comment


          • #6
            Re: Dranouter 2009

            Toch een knappe en haarscherpe nr 1.
            Hier past het kader wel (mijn mening) zodat de zachte achtergrond mooi uitkomt.

            Bij nr 3 heb ik ook wat m'n twijfels over het kader, net als m'n voorganger;
            zoals gezegd door het gebrek aan ruimte bij de arm ...


            Off topic :
            Orishas waren toch goed hé gisteren !

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Dranouter 2009

              Ik ben ook geen fan van zware kaders.
              Nr 1 is best wel goed, alleen zou ik hem anders gekadreerd hebben. Beetje meer naar links en vanboven een stukje eraf en hij zou veel sterker zijn.
              Nr 2 is niet mijn ding en bij 3 inderdaad spijtig van de krappe cadrage (elleboog)

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Dranouter 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                Off topic :
                Orishas waren toch goed hé gisteren !

                greetz
                Cheeta
                Ik kende die gasten niet, maar zoals je zegt, heel goed

                Comment


                • #9
                  Re: Dranouter 2009

                  mooie 1 en 2 waar de kaders passen
                  ietwat minder bij drie (stukje elleboog en micro geven een krappe indruk)
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dranouter 2009

                    Marc, ik vind dat je hier 3 zeer knappe beelden neerzet, sprankelende kleuren, scherp waar ze dat moeten zijn en mooie compo's, alleen de eerste had ik persoonlijk wat meer links in beeld gezet, verder
                    Eric Van Aerschot BD0730BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dranouter 2009

                      beetje andere compo's dan diegene die hier meestal te zien zijn, maar daarom niet minder!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dranouter 2009

                        Het mag geen excuus zijn, maar toch een wetenschap dat ik hier tussen het publiek sta en dus niet frontstage. Dat geeft toch altijd (hoe weinig publiek er soms ook stond) beperkingen in compo en storende elementen zoals micro's....
                        Ik zag een aantal mensen frontstage met maar ook zonder pas, dus ik ben gaan proberen daar ook te geraken maar dat lukte me niet

                        Iedereen bedankt voor de commentaren en ook voor de gemeende kritieken

                        Comment

                        Working...
                        X