Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nooit Gezien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nooit Gezien

    Alhoewel er duidelijk bij vermeld staat dat men dit als "een vrij onderwerp" mag beschouwen kiezen de meeste inzenders van foto's voor een meer strikte interpretatie van "nooit gezien" en dat vind ik heel positief want dat maakt de challenge van augustus veel moeilijker imho.
    Er staan al heel mooie "nooit geziene" foto's tussen ... hopelijk komen er nog meer
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Nooit Gezien

    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    ....kiezen de meeste inzenders van foto's voor een meer strikte interpretatie van "nooit gezien"
    Al heb ik soms de indruk dat men soms zo gefocust is op het "nooit-geziene" dat men vergeet dat het toch in de eerste plaats om de "kwaliteit" van de foto te doen zou moeten zijn.(compositie, belichting, scherpte). Allé voor mij dan toch.

    PS: Als ik nu géén foto instuur, dan is dit de énige "nooit-geziene" foto van deze maand. Word ik dan als winnaar uitgeroepen?
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Nooit Gezien

      alhoewel er werd gezegd dat je "nooit gezien" als een vrij thema mag beschouwen, denk ik dat velen toch de ongeschreven regel zien dat je toch maar best een foto kan insturen die een "nooit gezien" karakter heeft!

      en eerlijk gezegd geef ik zelf ook meer punten aan foto's waarin je het letterlijke thema kan terugvinden. Ik heb zelf ook getracht om niet zomaar mijn beste foto van deze maand in te sturen, maar toch eentje met wat meer "nooit gezien" karakter!
      Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

      Comment


      • #4
        Re: Nooit Gezien

        voor het eerst dat ik gestopt ben met punten geven, vind dat er te veel opnamen ingezonden worden die eigenlijk gewoon in Showcase terrecht kunnen.
        nee... deze maand geen punten: geen thema geen punten.
        tot de volgende maand dan maar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X