Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestellen bij Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestellen bij Konijnenberg

    Weet er iemand hoe snel ik een bestelling bij konijnenberg in Turnhout kan gaan afhalen? Als ik vandaag bestel, kan ik hem morgen dan al halen?

  • #2
    Re: Bestellen bij Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door Darshiva Bekijk bericht
    Weet er iemand hoe snel ik een bestelling bij konijnenberg in Turnhout kan gaan afhalen? Als ik vandaag bestel, kan ik hem morgen dan al halen?
    als je belt, kan je er zelfs de dag zelf nog omgaan.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: Bestellen bij Konijnenberg

      Is het dan verstandig dat ik een bestelling plaats op de website? Ik ben er nog nooit geweest en ik zou morgen de spullen moeten halen. Ze zijn wel op voorraad.

      Comment


      • #4
        Re: Bestellen bij Konijnenberg

        't is niet omdat ze vandaag in voorraad zijn, dat ze dat morgen nog zullen zijn.
        Maar als je vandaag (zondag) bestelt, is er pas morgen iemand aanwezig om je bestelling te behandelen. Bovendien - zo heb ik me laten wijsmaken door iemand van Konijn - worden de online-bestellingen eigenlijk in Nederland geplaatst en opgevolgd, en wordt het nadien in Turnhout geleverd.
        Ik zou morgenochtend gewoon telefoneren met de vraag je product te reserveren met de mededeling dat je het in de loop van de dag komt afhalen.
        BD0910BE

        Comment


        • #5
          Re: Bestellen bij Konijnenberg

          OK bedankt voor de info. Ik heb helaas 2 minuten geleden besteld. Ik zal morgen zelf eens bellen.

          Comment

          Working...
          X