Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschappen in Nederland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landschappen in Nederland

    Hallo

    Binnenkort ben ik van plan om een dag naar Nederland te gaan om wat foto's te maken.
    Ik heb op Zoom en Footo super goede landschappen gezien die ik zeker ook eens zou willen fotograferen. Zeker omdat mijn schoolopdrachten voor volgend jaar vooral uit landschappen bestaan?

    Daarom wou ik jullie vragen welke streek of specifieke stad/dorp in Nederland mooie landschappen heeft. Ik zou uit Antwerpen vertrekken zeer vroeg in de morgen om dan mijn eerste landschappen met zonsopgang te maken. Nadien wil ik de rest wat bezichtigen en als afsluiter 'hopelijk' een mooie zonsondergang mee pikken voor ik weer vertrek.

    Alle locaties zijn welkom, foto's of links naar andere sites mogen ook.

    Opdrachten landschappen: Beweging, ritme, lijnen, vrij, abstract, ...

    Met Vriendelijke groeten
    Christophe Luts

    Mailen mag ook altijd naar luts.christophe@gmail.com
    Canon EOS 7D + Canon 16-35mm L + Canon 55-200 + Canon 50 f1.8 + Tamron 90mm f2.8

  • #2
    Re: Landschappen in Nederland

    Kinderdijk, dis staat op de werelderfgoed lijst, mooi landschap en je kunt één van de molens bezichtigen. Landschap ten noorden van Amsterdam, de Biesbosch, Rotterdamse haven en Maalaakt en de Slufter, het Westland(de glazenstad), de IJsselmeerpolders met Almere, het groene hart. Allemaal dingen gekozen die volgens mij niet in België aanwezig zijn. Eigenlijk is elk landschap mooi, als je het maar wil zien.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Landschappen in Nederland

      misschien hier eens een kijkje nemen:


      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment

      Working...
      X