Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia @ suikerrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia @ suikerrock

    Beter laat dan nooit... Natalia zoals ik ze zag op suikerrock.





    't Is toch een ferme madam hé
    BD0910BE

  • #2
    Re: Natalia @ suikerrock

    Met schmik wel ja..
    De tweede wegens de typische Nathalia houding..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Natalia @ suikerrock

      Knappe reeks, met voorkeur voor de 2de foto.

      Met hopen schmink is 't idd een ferm madam, zonder echter 'n heel stuk minder
      Even voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpg
      www.festivalnoise.be
      http://www.timmyhaubrechts.be

      Comment


      • #4
        Re: Natalia @ suikerrock

        Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
        Even voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpg
        Idd, ik was er ook bij Groooooot verschil hé. Maar ik denk dat ze net uit haar bed kwam. ("Goedemorgen allemaal", zei ze en 't was al 15h15) :-)
        BD0910BE

        Comment


        • #5
          Re: Natalia @ suikerrock

          Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
          't Is toch een ferme madam hé
          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Met schmik wel ja..
          Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
          Met hopen schmink is 't idd een ferm madam, zonder echter 'n heel stuk minder
          Even voor haar optreden ontving Natalia een gouden plaat en daar zag ze er zo uit: http://www.suikerrock.be/2009/upload...tNatalia_1.jpg
          Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
          Idd, ik was er ook bij Groooooot verschil hé. Maar ik denk dat ze net uit haar bed kwam. ("Goedemorgen allemaal", zei ze en 't was al 15h15) :-)
          Laat ik nou denken dat dit een forum is om de beste foto's op het gebied van fotojournalistiek & evenementen te laten zien?

          Comment


          • #6
            Re: Natalia @ suikerrock

            De foto's staan BOVEN de eerste quote dat je citeerde...
            BD0910BE

            Comment


            • #7
              Re: Natalia @ suikerrock

              Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
              De foto's staan BOVEN de eerste quote dat je citeerde...
              Persoonlijk vind ik het geen pas om kwalificaties toe te kennen aan personen die gefotogreerd zijn. Een volgend keer zet je een foto neer van een dierbaar familielid en de forumleden gaan over dat familielid discussiëren en niet over de kwaliteit van de foto. Gezellig.

              Comment


              • #8
                Re: Natalia @ suikerrock

                De betekenis van "ferme madam" die ik gaf bij het openen van dit topic was zeer respectvol "ongelooflijk wat die op het podium allemaal presteert, zowel haar stem, haar zang als haar performance". Maar het staat iedereen uiteraard vrij hoe hij of zij de uitdrukking "ferme madam" wenst te interpreteren. Het was uiteraard niet de bedoeling om Natalia persoonlijk aan te vallen...
                En ach, een beetje humor en een knipoog kan toch nooit kwaad? Er zijn al genoeg zure of verzuurde topics op BD.
                BD0910BE

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia @ suikerrock

                  Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  De betekenis van "ferme madam" die ik gaf bij het openen van dit topic was zeer respectvol "ongelooflijk wat die op het podium allemaal presteert, zowel haar stem, haar zang als haar performance". Maar het staat iedereen uiteraard vrij hoe hij of zij de uitdrukking "ferme madam" wenst te interpreteren. Het was uiteraard niet de bedoeling om Natalia persoonlijk aan te vallen...
                  En ach, een beetje humor en een knipoog kan toch nooit kwaad? Er zijn al genoeg zure of verzuurde topics op BD.
                  dat vind ik er ook van , en voor de rest een ferm wijf, of weuf,
                  de derde is de beste, geen storende elementen in de achtergrond

                  grtjs,

                  jeannot

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia @ suikerrock

                    Die 'ferm madam' van mij sloeg eveneens niet enkel op haar uiterlijk voor alle duidelijkheid.
                    ze speelt niet meteen m'n favo genre muziek, maar op suikerrock was ze wat mij betreft de beste act dit jaar. Dus ook in dat opzicht 'n ferm madam, die bovendien 't publiek zeer vlot meekrijgt...
                    www.festivalnoise.be
                    http://www.timmyhaubrechts.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natalia @ suikerrock

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                      .... maar op suikerrock was ze wat mij betreft de beste act dit jaar. Dus ook in dat opzicht 'n ferm madam, die bovendien 't publiek zeer vlot meekrijgt...
                      Heel wat zwaar geschut op de mainstage.......ze deden allemaal in hun stijl de acts zoals we konden verwachten........
                      Maar de beste muziek heb ik echter gehoord aan het podium op de Veemarkt..........met Anton Walrave op kop........die man bezorgde mij kippenvel.........

                      on topic:
                      de tweede is voor mij duidelijk de beste.......toch had ik graag wat meer contrast gehad.
                      facebook

                      Comment

                      Working...
                      X