Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante filmlocatie - oude fabriek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessante filmlocatie - oude fabriek

    Hey allemaal,

    Voor een filmproject ben ik dringend op zoek naar een plek waar de tand des tijds al duidelijk invloed op heeft gehad, hierbij dacht ik aan een oude fabriek, een plaats waar veel krotwoningen zijn ,... Liefst afgelegen zodat er op de achtergrond geen mensen voorbij wandelen of auto's rijden (sfeer)

    De bedoeling is om, terwijl een presentator wat uitleg geeft bij de beelden die gaan volgen, een soort Top Gear gevoel te creëren (die laten ook vaak auto's voor oudere gebouwen staan om te filmen) zodat de achtergrond vergane glorie uitstraalt.

    Een bijkomende vereiste is dat het liefst in de provincie Antwerpen moet zijn. Als iemand zo'n plaats kent zou ie me er enorm mee verder helpen.

    Thx!
    || Canon EOS 1000D + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Sigma 50mm f1.4 + Canon EFS 17-55mm IS + Walimex Pro 8mm + Metz Mecablitz 48 af-1 ||
    ~Nothing is true, everything is permitted~

  • #2
    Re: Interessante filmlocatie - oude fabriek

    Doel ????
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Interessante filmlocatie - oude fabriek

      Jah aan Doel heb ik ook al gedacht en deze staat bovenaan het lijstje, maar toch ben ik aan het rondkijken of er niets beters is
      || Canon EOS 1000D + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Sigma 50mm f1.4 + Canon EFS 17-55mm IS + Walimex Pro 8mm + Metz Mecablitz 48 af-1 ||
      ~Nothing is true, everything is permitted~

      Comment

      Working...
      X