Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD achtergrond Zwart of grijs?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD achtergrond Zwart of grijs?

    Ik stelde deze vraag naar aanleiding van dit draadje omdat ik zelf vind dat zwart rustigger overkomt voor mij.
    Wat is jullie mening hierover? of
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

    zoals in het draadje geantwoord:
    voor pure foto's te tonen Ja (zoals in het Book of Fame)
    maar voor tekst te lezen: Neen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

      Maar ik heb het wel over de fotos die je plaatst ter beoordeling en de rest zou dan wit blijven om het lezen te vergemakkelijken?
      Zal wel niet makkelijk zijn maar voor mij werkt dit beter en het resultaat voor ik deze post staat altijd op een zwarte achtergrond.
      Verder heb ik ergens gezien dat als je op een foto klikt de foto alleenstaand op een zwarte achtergrond komt zodat deze beter te beoordelen is..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

        Hangt af van foto tot foto. Zwart is dikwijls flatterend voor een foto maar dat is niet altijd het geval. Een zwart of wit kader kan ook al wonderen doen.

        Een forum is in principe qua kleurenschema makkelijk aan te passen: je zou zelf kunnen kiezen tussen een zwarte achtergrond met witte letters, vice versa of gewoon zoals het nu is. In principe zijn daar "skins" voor, en kan de ingelogde gebruiker zelf kiezen welke "skin" hij instelt. Zo zou de persoon die een foto plaatst bijv. kunnen aanraden de foto op een witte of zwarte achtergrond te bekijken.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #5
          Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Hangt af van foto tot foto. Zwart is dikwijls flatterend voor een foto maar dat is niet altijd het geval. Een zwart of wit kader kan ook al wonderen doen.

          Een forum is in principe qua kleurenschema makkelijk aan te passen: je zou zelf kunnen kiezen tussen een zwarte achtergrond met witte letters, vice versa of gewoon zoals het nu is. In principe zijn daar "skins" voor, en kan de ingelogde gebruiker zelf kiezen welke "skin" hij instelt. Zo zou de persoon die een foto plaatst bijv. kunnen aanraden de foto op een witte of zwarte achtergrond te bekijken.

          Verdorie da wist ik niet? En waar kan ik die layout dan veranderen? Of waar staan die skins dan? Sorry maar daar heb ik nog niet naar gekenen en inderdaad een goed idee om de mensen te vragen eventueel in een andere stijl te bekijken...Goed idee Flukee al denk ik niet dat er veel staan te springen om telkens op de TS zijn vraag te gaan veranderen...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

            ik denk da de skins en layouts op forum dienen geïnstalleerd worden.
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              ik denk da de skins en layouts op forum dienen geïnstalleerd worden.
              En van waar dat als ik vragen mag? Zijn dat Skins die ik kan vinden hier bij BD ?
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                wij gaan dit niet kunnen! zal door RVB en forumleiding moeten gebeuren denk ik.
                en dan kan dit beschikbaar gesteld worden voor ons.
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  wij gaan dit niet kunnen! zal door RVB en forumleiding moeten gebeuren denk ik.
                  en dan kan dit beschikbaar gesteld worden voor ons.
                  Zou prachtig zijn om daarover een enqeutte te houden...Misschien is dit de enigge mannier om te kijken of het nuttig is?
                  Last edited by Jacobs Pascal; 7 augustus 2009, 11:48.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                    Ja hier heb je dus maar één skin hé, sorry als dat niet duidelijk was.

                    Kijk eens op www.9lives.be/forum: links onderaan kun je een lichte en een donkere skin kiezen.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                      zou idd wel leuk zijn moest de achtergrond een keus laten tussen standaard wit of een zwarte achtergrond! met mogelijkheid m te wisselen door de kijkers/beoordelers!


                      dusja een polleke lijkt me leuk als de forumleiding het ziet zitten natuurlijk
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Ja hier heb je dus maar één skin hé, sorry als dat niet duidelijk was.

                        Kijk eens op www.9lives.be/forum: links onderaan kun je een lichte en een donkere skin kiezen.
                        Zoiets bedoel ik juist ja..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Verder heb ik ergens gezien dat als je op een foto klikt de foto alleenstaand op een zwarte achtergrond komt zodat deze beter te beoordelen is..
                          Dat vind ik een goed idee, maar weet niet tot in hoeverre de codes van dit forum aan te passen zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                            Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
                            Dat vind ik een goed idee, maar weet niet tot in hoeverre de codes van dit forum aan te passen zijn.
                            Volgens mij gaat dat nog meevallen..Die website onderhoud doen zullen daar alvast wel een antwoord kunnen op geven..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD achtergrond Zwart of grijs?

                              heb het hier al eens aangekaart, BD loopt wat dat betreft wat achter vind ik en dat voor zo'n grote site.
                              de meeste andere fotosites waar ik lid van ben kan je uit meerdere opties(kleuren) kiezen!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X