Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanitorium Joseph Lemaire

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanitorium Joseph Lemaire

    Weet er iemand of het Sanitorium toegangelijk is? Ik zou er graag een shoot willen doen met een vriendin, maar ik weet ni langs hoe of waar de beste manier is om er binnen te gaan.
    Canon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D

  • #2
    Re: Sanitorium Joseph Lemaire

    Was daar dit jaar of eind vorig jaar geen brand geweest?
    Het zag er een paar jaar geleden al niet meer uit en ik vrees dat het nu nog minder het geval zal zijn.

    Er is ook een tijdje (na de brand) scherpere controle geweest op "ongewenste" personen op het terrein. Opletten dus en zeker niet langs de oprijlaan van het rusthuis passeren!

    Meestal vind je wel een opening in de afsluiting ;-)

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: Sanitorium Joseph Lemaire

      Oorspronkelijk geplaatst door Morgales Bekijk bericht
      Weet er iemand of het Sanitorium toegangelijk is? Ik zou er graag een shoot willen doen met een vriendin, maar ik weet ni langs hoe of waar de beste manier is om er binnen te gaan.
      Officieel is het een priveeigendom dus niet toegankelijke
      Lemaire is recent opgekocht door een vastgoedmakelaar en blijkbaar gaat het gebouw een nieuwe bestemming krijgen. Er wordt gepatrouilleerd en trap niet in de drugsnaalden die er overal rondliggen .

      -m-
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Sanitorium Joseph Lemaire

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Officieel is het een priveeigendom dus niet toegankelijke
        Lemaire is recent opgekocht door een vastgoedmakelaar en blijkbaar gaat het gebouw een nieuwe bestemming krijgen. Er wordt gepatrouilleerd en trap niet in de drugsnaalden die er overal rondliggen .

        -m-
        Ik ben gisteren nog naar het Jozef Le Maire Ziekenhuis geweest (toen het sneeuwde!)
        Eigenlijk is dat echt een walk in the park qua toegankelijkheid, beetje zoeken en je kan zo binnen langs achter. Enkel opletten! Vanaf de zesde verdieping hangen bewegingssensors die een alarm in gang zetten, die de security en zijn hond beneden waarschuwen (een boodschap is er dan maar: ren voor je leven!)

        Jammer dat ze aan het renoveren maar je kan nog steeds de sfeer voelen hier!
        Yeah Baby, Scotland Baby!

        Comment

        Working...
        X