Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

    Heeft er van jullie iemand de memorex pro 1 batterijlader en worden de cijfers op het display ook zo slecht weergegeven?
    Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

  • #2
    Re: Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

    Ik ondervind geen problemen met het display van de Memorex Pro1. Misschien hangt het een beetje af van je kijkhoek?
    Last edited by guydw; 3 augustus 2009, 12:43. Reden: taalfoutje verbeterd
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

      Ik heb er enkele foto's van genomen:



      Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

      Comment


      • #4
        Re: Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

        Het lijkt dat er een fout zit in het LCD-display, dat zal wel een garantiegeval zijn.


        De cijfers op mijn Maha Powerex MH-C9000 zijn altijd goed leesbaar, dat is dezelfde lader die Memorex ook onder de naam Pro 1 Geniux verkoopt.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

          Ik heb de behuizing eens goed bekeken en heb gemerkt dat die wat beschadigd is. Ik denk dat het toestel in de winkel gevallen is.
          Ik zal morgen eens teruggaan naar de winkel, en hopelijk mag ik het omruilen.
          Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

          Comment


          • #6
            Re: Display Memorex Pro 1 Geniux batterijlader

            Ik ben vandaag met de lader terug naar de winkel gegaan en heb een nieuwe gekregen.
            Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

            Comment

            Working...
            X