Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

    Wij zijn net verhuisd en om onze kille, witte muren toch wat aan te kleden zou ik graag een paar canvas prints laten maken.

    Ik heb zelf wel al het materiaal in huis om zelf hoge resolutie foto's te maken (zie signature), maar sommige zaken kan ik toch (nog) echt niet zelf. Enerzijds toch nog mijn amateurniveau van fotografie, anderzijds basiskennis van Photoshop.
    Ik ga er zeker wel een paar zelf maken (vb: vriendin wil alleszins een mooie van onze hond), maar ik heb al zoveel moois gezien op het net. Zo eentje wil ik er toch ook wel

    Ik heb al eens rondgeneusd op Deviantart.com omdat ik daar sporadisch eens een wallpaper afhaal, maar andere hoge resolutie materiaal is daar niet direct te vinden. In hun shop kan je wel canvassen bestellen, maar om zoiets uit de States te laten overkomen...

    Andere nuttige adressen zijn steeds welkom
    Canon EOS 40D + grip + handstrap
    EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
    Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

  • #2
    Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

    Niet dadelijk een nuttig adres voor de foto's te vinden maar wel om er canvassen van te laten maken : http://photoprints.be/category/canvasfotos
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

    Comment


    • #3
      Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

      heb je al eens naar stockfotografie gekeken?


      bv shutterstock.com
      5 beelden voor 49USD, kan je niet voor sukkelen he

      Comment


      • #4
        Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

        Bij deviantart zoek je gewoon een paar leuke foto's bij mekaar, je schrijft de fotografen aan en je legt uit waarom je hun foto graag op hoge resolutie wilt. "Neen" heb je, "ja" kan je krijgen
        Wedden dat er veel gecharmeerd zullen zijn en hun foto in hoge resolutie zullen opsturen ? Hiermee trek je naar de lokale of internet fotoboer en je laat de foto op canvas drukken. Indien het in je huis hangt -> fotootje nemen van het kleinood en opsturen naar je gulle gever. Resultaat : vrienden voor 't leven.
        Soms lijken de meest evidente zaken de meest voor de hand liggende.

        Slu !

        Tjerri

        ps : waarom op canvas ? Probeer 'ns iets origineler zoals dibon of zo ... 't Is maar een ballonnetje dat ik oplaat he.

        Comment


        • #5
          Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

          Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
          Bij deviantart zoek je gewoon een paar leuke foto's bij mekaar, je schrijft de fotografen aan en je legt uit waarom je hun foto graag op hoge resolutie wilt. "Neen" heb je, "ja" kan je krijgen
          Wedden dat er veel gecharmeerd zullen zijn en hun foto in hoge resolutie zullen opsturen ? Hiermee trek je naar de lokale of internet fotoboer en je laat de foto op canvas drukken. Indien het in je huis hangt -> fotootje nemen van het kleinood en opsturen naar je gulle gever. Resultaat : vrienden voor 't leven.
          Soms lijken de meest evidente zaken de meest voor de hand liggende.

          Slu !

          Tjerri

          ps : waarom op canvas ? Probeer 'ns iets origineler zoals dibon of zo ... 't Is maar een ballonnetje dat ik oplaat he.

          dit is al een eerste schitterend antwoord!

          wat ook kan: sxc.hu

          dat is een gratis stockfotowebsite, en als je gewoon een mailtje stuurt zijn de fotografen idd echt gecharmeerd (ik weet het uit ondervinding)
          Fotogallery
          My Pictureblog

          Comment


          • #6
            Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

            @ Sjillie: een collega van me, met fotografie opleiding, zei me vandaag ook al zoiets. Ik ben zeker niet te krenterig om de fotograaf een vergoeding te bezorgen. Tis enkel kwestie dat het meestal via Visa of Paypal te doen is, en beide heb ik niet.

            @Tjeri: heb ik ook al aan gedacht hoor. Maar heb er nu nog niet echt uitgezocht. De keuze is ZOOO groot
            maar euh... Dibon?? Was da? Via google vind ik enkel topics over het oud testament

            @FopSop: die site kijk ik ook zeker nog wel eens na. Die staat al in mijn favorites opgeslagen
            Last edited by Freeco; 29 juli 2009, 19:30.
            Canon EOS 40D + grip + handstrap
            EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
            Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

            Comment


            • #7
              Re: royalty-free hoge resolutie foto's voor canvas prints

              Oorspronkelijk geplaatst door Freeco Bekijk bericht
              @Tjeri: heb ik ook al aan gedacht hoor. Maar heb er nu nog niet echt uitgezocht. De keuze is ZOOO groot
              maar euh... DibonD?? Was da? Via google vind ik enkel topics over het oud testament
              Met een "D" dus
              In dit draadje vindt je alvast meer info.

              Djerri

              Comment

              Working...
              X