Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Photo - issue sept 2003 ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital Photo - issue sept 2003 ...

    ... Is die al verkrijgbaar in Belgenland, of is ie al uitverkocht??
    Begin september ging ik langs bij de plaatselijke dagbladhandelaar, die Digital Photo ook verkoopt, maar toen was ie nog niet binnen. Gisteren liep ik daar opnieuw langs, maar geen Digital Photo voor sept (meer) te zien ...

    'k Ben donders ook het adres van de website van dat magazine kwijt ... Mic????
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

  • #2
    in Leuven in de diestsestraat (tussen Sleepy en supercity aan de linkerkant) is een grote tijdschriftenspeciaalzaak waar ze je zeker kunnen helpen .. als je een tijdschrijft nergens kunt vinden, dan moet je daar maar gaan zoeken (bv. buitenlandse tijdschriften etc.)

    Comment


    • #3
      Sam, ik heb mijn exemplaar (van september) deze week gekocht in de gekende shop aan de hoek van de rooigemlaan (Gent)

      Er lagen er toen nog een tiental dacht ik.

      En hier heb je meteen de link en cover voor september : http://www.greatmagazines.co.uk/store/displayitem.asp?sid=91&id=1205&custid=12@09@200382 183@534940302

      mvg,
      peter

      Comment


      • #4
        idd, normaal moet 't in de winkels liggen hoor.
        zo ziet 't eruit.

        Comment


        • #5
          Originally posted by peter
          Sam, ik heb mijn exemplaar (van september) deze week gekocht in de gekende shop aan de hoek van de rooigemlaan (Gent)

          Er lagen er toen nog een tiental dacht ik.

          En hier heb je meteen de link en cover voor september : http://www.greatmagazines.co.uk/store/displayitem.asp?sid=91&id=1205&custid=12@09@200382 183@534940302

          mvg,
          peter

          Ha Peter,

          Merci voor de tip!
          Normaal ga ik erom bij Press Shop in de Phoenixstraat, maar daar waar ze dus blijkbaar al uitverkocht ...
          Euh, die shop aan de Rooigemlaan ... zie ik niet meteen voor ogen ...
          Als ik de Nieuwe Wandeling uitkom en de Rooigemlaan oprij, richting Colruyt ... kom ik aan lichten - moet ik die voorbij of wat??

          @ Mic ... thanx!!
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • #6
            Als ik de Nieuwe Wandeling uitkom en de Rooigemlaan oprij, richting Colruyt ... kom ik aan lichten - moet ik die voorbij of wat??
            Rechtdoor... ik dacht nog 2 verkeerslichten. Is op de linkerkant, de hoek met de brugseweg.

            Ze liggen op het eerste verdiep, als je de trap opkomt, direct links achter je.

            P.S. Ze hebben daar nog diverse tijdschriften rond digitale fotografie.

            Als je ze nu nog niet kan vinden.

            Volia, en nu zijn we weg op verlof. Bye.

            peter

            Comment


            • #7
              Originally posted by peter
              Als ik de Nieuwe Wandeling uitkom en de Rooigemlaan oprij, richting Colruyt ... kom ik aan lichten - moet ik die voorbij of wat??
              Rechtdoor... ik dacht nog 2 verkeerslichten. Is op de linkerkant, de hoek met de brugseweg.

              Ze liggen op het eerste verdiep, als je de trap opkomt, direct links achter je.

              P.S. Ze hebben daar nog diverse tijdschriften rond digitale fotografie.

              Als je ze nu nog niet kan vinden.

              Volia, en nu zijn we weg op verlof. Bye.

              peter
              Op de valreep: heb een fijn verlof en merci voor de bewegwijzering
              Sam greetzzzzzzz U
              -------------------------------------------
              Never apologize for showing feeling.
              When you do so, you apologize for the truth.
              -------------------------------------------
              Canon Stuff

              Comment


              • #8
                En laat ons even weten of ze zich aan de belofte wisten te houden. Ik zie in de thumbnail van de cover nl de tekst 'Photoshop made easy' staan. Toch wat listig statement eerlijk gezegd...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Erik Mansvelders
                  En laat ons even weten of ze zich aan de belofte wisten te houden. Ik zie in de thumbnail van de cover nl de tekst 'Photoshop made easy' staan. Toch wat listig statement eerlijk gezegd...
                  Nou, met hun meegeleverde cd telkens kan ik dan meestal wel volgen met de uitleg van bewerkingen die allereerst ook nog in het magazine uitgewerkt staan - al kost het wel veel moeite natuurlijk om de gehele show op cd tot een bepaald resultaat te bekijken, te begrijpen en dan ook 'ns uit te voeren Maar, waar een weg is, is een wil ... Digital Photo biedt in ieder geval wel een uitvoerige uitleg, die je kan uitproberen
                  Sam greetzzzzzzz U
                  -------------------------------------------
                  Never apologize for showing feeling.
                  When you do so, you apologize for the truth.
                  -------------------------------------------
                  Canon Stuff

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben hem zojuist gaan halen...
                    Weer een leerrijke uitgave moet ik zeggen.
                    Er staat een fotoprintertest in, die bewijst dat mijn laatste aankoop een goede was. De i950 van Canon is tot beste photoprinter verkozen,zie topic in Camera's & accessoires: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=25931&whichpage=8

                    En eindelijk hebben ze Photoshop gemakkelijk gemaakt voor iedereen, made easy... gelukkig. hehe...

                    Comment


                    • #11
                      Weet er iemand of de oktober-versie al uitgekomen is?
                      Als je een abonnement neemt, zijn er dan nog andere betalingsmogelijkheden buiten visa? Mijn vader wilt zijn nummer niet geven, hij vertrouwt het niet
                      @Mic: Heb jij geen abonnement genomen?

                      Tom
                      --Canon PS A40--
                      --BD0180BE--

                      Comment


                      • #12
                        Oktober nummer is nog niet verschenen.
                        Cypho
                        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                        Comment


                        • #13
                          idd, het oktobernummer is er nog niet.
                          Neen ik heb geen abbonement, ik vertouw de post hier niet zo...
                          Ik heb het bij m'n dagbaldhandelaar besteld en ierdere maand breng ik 't mee.

                          Comment


                          • #14
                            ff gecheckt bij mijn leverancier, normaal zou het oktobernummer op zaterdag 4 oktober in de winkel moeten liggen.

                            Cypho
                            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cypho
                              ff gecheckt bij mijn leverancier, normaal zou het oktobernummer op zaterdag 4 oktober in de winkel moeten liggen.
                              Bedankt!
                              Wat ik me afvraag: op 22 september komt digital photo uit in UK, worden deze dan ook verzonden naar de abonnees?Of Krijgen deze hun magazine ook pas 12 dagen daarna?

                              Tom
                              --Canon PS A40--
                              --BD0180BE--

                              Comment

                              Working...
                              X