Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

    Aangezien ik hier een collega zag die ook naar Rock Herk geweest is, heb ik ff een effortje gedaan om hier men leukste pics van The Hickey Underworld te posten, ENJOY!






    Let the comments begin!
    Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

  • #2
    Re: The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

    Nogal aan de donkere kant en niet echt scherp te noemen. Probeer ook eens minder dicht te kadreren. Vroeger deed ik dat ook, maar de artiest meer ruimte geven zorgt voor sterkere beelden. Nu mis je veel van de instrumenten, waardoor de foto's aan kracht verliezen.

    Verder raad ik je ook aan om eens voor wat lichtsterker materiaal te kijken, als je vaker gaat shooten in donkere omstandigheden, dat zal de kwaliteit zeker ten goede komen.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

      Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
      Nogal aan de donkere kant en niet echt scherp te noemen. Probeer ook eens minder dicht te kadreren. Vroeger deed ik dat ook, maar de artiest meer ruimte geven zorgt voor sterkere beelden. Nu mis je veel van de instrumenten, waardoor de foto's aan kracht verliezen.

      Verder raad ik je ook aan om eens voor wat lichtsterker materiaal te kijken, als je vaker gaat shooten in donkere omstandigheden, dat zal de kwaliteit zeker ten goede komen.
      Thnx , zal ik zeker onthouden!
      Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

      Comment


      • #4
        Re: The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

        SRGB....Waarom niet gewoon Adobe RGB? De kleuren zien er nu veel fletser uit en dat komt zeker je fotos niet ten goede hoor?
        Maar ik moet zeggen dat de compos wel goed zijn maar ze missen allemaal wel een beetje pit vind ik met die statische rockhelden..Geef mij maar een doorwinterde verzopen artiest die wat show geeft op de stage..Liever dan een communikantje..Tja das mijn gevoel en daar kan ik helaas niet meer over zeggen dan persoonlijke mening.En ik ken uiteraard de muziek niet.
        1 Tip.Als je zulke fotos maakt kan je maar beter zorgen dat het of te wel iemand is die beroemd is of aan de andere kant iemand die niet beroemd is maar dan met geweldig veel ballen...Maak een keuze of het SC waardig is of niet..
        Veel succes met je volgende shoot.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: The Hickey Underworld @ Rock Herk 2009

          Ik denk nog een beetje te vroeg voor showcase.

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment

          Working...
          X