Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peiling mini mac juli 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interesse peiling mini mac juli 09

    Hallo,

    Laatst ben ik overgeschakeld op mac.. maar kan niet gewoon worden aan het werken met mac.. blijf zoeken naar windows like applicaties en besef dat mac niets voor mij is.
    (ga hier niet de discussie voeren pro of contra mac)

    Hierdoor wil ik kijken of er interesse zou zijn om volgende zaken te verkopen

    - mini mac 2.0G / 120 GB / Geforce 9400M (= laatste versie mini mac's) : 600 €
    - extra geheugen uitbreiding naar 4 GB 89 €
    - apple wireless bluetooth toetsend bord 79 €
    - apple wireless bluetooth mighty mouse 69 €
    - IOMEGA External HD minimax 500GB (past perfect bij mac) 109 €
    - Parallels software (om windows te draaien op mac) 59 €

    Totaal nieuwprijs was : 1000 €

    Geleverd met factuur van 01/07/2009 & orignele verpakking.
    Nog 23 maanden in garantie.

    Elk aanvaardbaar bod zal in overweging genomen worden,
    ook al is het stuk onder de normale prijs. Reden : wil terug PC aanschaffen
    Wie de overstap wil maken kan hier een zaakje doen !

    Geen verzending mogelijk, enkel afhalen of levering door mezelf
    (kan me gratis verplaatsen)

    Reageren via PM !
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: interesse peiling mini mac juli 09

    Hoi,

    Het is een andere manier van werken maar zo anders is het nu ook weer niet... het is zoals een nikon gebruiker die een canon in zijn handen krijgt... een beetje zoeken, hier en daar een andere instelling maar probeer het een kans te geven... je zit nog veel te veel met je gedachten in windows... trouwens je kan perfect op die mini windows draaien, ofwel start je direct op in windows of je draait (zoals ik) met parallels de 2 naast elkaar!

    Doe die mini in godsnaam niet weg voor een spotprijs, zonde! Je zal de voordelen beetje bij beetje wel leren kennen (nooit geen virussen, nooit formateren, enz..)

    Als ik kan helpen met iets zeg je het maar!

    Grtz
    Filip

    Comment


    • #3
      Re: interesse peiling mini mac juli 09

      hallo, mede-niet-mac-lover
      Ben zelf ook jaren geleden zo'n macbook gaan halen die iemand gewonnen had met de chipswedstrijd, maar meer dan videootjes en muziek draaien doe ik niet. En ik weet dat MAc veel beter zou moeten zijn voor allerlei grafische kunsten maar ja.
      Het ding crasht ook vaak. Heeft ook bitter weinig RAM (512mb) maar als ik firefox en nog een ander prog open dan kan je al met je duimen gaan draaien. Sommige mensen hebben gewoon een slechte MAc-aura en dan werkt het niet.
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: interesse peiling mini mac juli 09



        Ik schrik wel een beetje van de prijs,
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment

        Working...
        X