Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D mk III + 1Ds mkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1D mk III + 1Ds mkIII

    Ik weet niet of dit hier thuishoort maar is dit pure oplichterij ofzo:



    een toestel van 6000 euro en eentje van 3000euro verkopen aan 900 euro stuk.

    Gestolen? Van de vrachtwagen gevallen? Bedrog om je neer te slaan en weg te lopen met je geld?
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

    ......
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:08.

    Comment


    • #3
      Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

      Ben ik weer te laat om een koopje te doen

      Comment


      • #4
        Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

        wat denk je zelf??

        een nieuwe 1dmkIII zit momenteel nog zo rond de 3300 euro en een 1dsmkIII zo rond de 6300 euro..

        lekker links laten liggen dus..

        Comment


        • #5
          Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

          lekker links ? neen hoor ik ga er even mee spelen heb al een antwoordmail ontvangen :

          Hello there,

          First of all I live in Italy.My camera is still for sale. A great Canon 1Ds Mark III,never used, with full Warranty(4 years).
          The camera is here in Italy as well. The final price is 900 €.In the price are including all the taxes for the delivery from Italy to you address by UPS.
          I will pay here all the taxes for the delivery and when you will receive the camera you don't need to pay other extra taxes.
          So if you are still interested in my camera please contact me and I will explain you how we can make the deal.
          Best regards

          Heb nu geantwoord dat ik zelf wel naar Italié afreis omdat ik daar toch toevalig langsmoet. Weddeschappen zijn open: wie denkt er dat ik een antwoord terugkrijg ?
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

            Ik gok dat hij net even naar Londen zal moeten
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #7
              Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

              Ik heb zo es voor de grap hetzelfde gedaan en toen ik sprak over langskomen zei die persoon dat dat niet mogelijk was (te druk, te veel werk, op reis, blablabla...)

              Begrijp niet goed dat ze werkelijk niet slimmer zouden zijn en meer te vragen -naar geloofwaardigheid toe..

              Comment


              • #8
                Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                ik vind die annonce niet ( ..meer)?? Of kijk ik er overheen?
                Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                Comment


                • #9
                  Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                  Ik zag het ook plots,nu dak die mail gestuurd heb is die annonce plots verdwenen. dju toch ik die op zoek was naar een niet te dure 1D mkII of mkIII
                  UnicornPictures on Facebook & Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                    Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                    .............
                    ik die op zoek was naar een niet te dure 1D mkII of mkIII
                    dream on

                    Op marktplaats.nl
                    staan er constant aan normale tweedehandsprijzen

                    1d II ~1000,-

                    1dIII ~2000,-
                    (héél slechte moment om dit toestel nu te kopen tenzij je hem dringend nodig hebt, tegen vermoedelijk ten laatste maart 2010 komt de opvolger en dan vallen die tweedehandsprijzen fel naar beneden)

                    1ds III ~4500,-

                    Comment


                    • #11
                      Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                      Jah, ik vrees ervoor dak nog een tijdje zal mogen wachten eer ik een 1D mkIII heb ^^ maarja,ik heb geduld
                      UnicornPictures on Facebook & Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                        Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                        Jah, ik vrees ervoor dak nog een tijdje zal mogen wachten eer ik een 1D mkIII heb ^^ maarja,ik heb geduld
                        Als je rap bent deze nieuwe aan 1499 ... wel naar Amsterdam rijden en het is een echte http://link.marktplaats.nl/266789568

                        Comment


                        • #13
                          Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                          Ja ik snap dat ook nooit. Als je dan mensen wil bedriegen zet die dan aan 4999€ ipv 900€.

                          Nu is het verschil toch veel te groot om geloofwaardig te zijn?

                          Comment


                          • #14
                            Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                            Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                            Als je rap bent deze nieuwe aan 1499 ... wel naar Amsterdam rijden en het is een echte http://link.marktplaats.nl/266789568
                            bestaat al niet meer
                            Jah,en die bedriegers sturen dan ook altijd vna gelieve verder contact op te nemen en ik zit in het buitenland en stort hetgeld maar door ik stuur u alles wel op etc etc ...
                            Dat is allemaal zo geloofwaardig,maar denken ze nu echt dat er mensen zijn die voor zoveel geld iets blindelings gaan kopen alst niet van een winkel komt.
                            Nuja,ik zal wel nog even wachten
                            UnicornPictures on Facebook & Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: 1D mk III + 1Ds mkIII

                              Blijkbaar staan ze nu ook op Ebay: Canon 1Ds3 beginnend aan 419€ !! En de veiling loopt nog maar 1 dag meer. Klik
                              Ik heb al een melding gemaakt bij Ebay. Of het iets uithaalt, is natuurlijk een andere zaak .
                              David Leemans
                              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X