Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meneer Raymond @ Gentse Feesten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meneer Raymond @ Gentse Feesten

    traditiegetrouw weer op post







    meer hier
    Tom
    Last edited by TDN; 19 juli 2009, 20:14.
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

    Ondanks de micro, voorkeur voor nr 2
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

      Spijtig van de overbelichting op zijn bolleke.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

        veel mooier dan die van Genthology hoor

        Comment


        • #5
          Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

          Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
          veel mooier dan die van Genthology hoor

          http://www.genthology.be/?act=photos&lang=EN&id_menu=13
          Hebben die al ooit iets deftig geproduceerd?

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

            Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
            Hebben die al ooit iets deftig geproduceerd?

            Hans
            'k Heb die fotograaf gezien. Met een grote flitser met een omnibounce erop, terwijl er weinig is om van te bouncen in open lucht

            Bedankt voor de feedback!

            Tom
            ~TDN
            fotoblog: www.tdn9.be

            Comment


            • #7
              Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

              voorkeur voor nr2
              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                veel mooier dan die van Genthology hoor

                http://www.genthology.be/?act=photos&lang=EN&id_menu=13
                juist eens een kijkje genomen op die site... jammer toch.. hoe maak je zo een slechte foto's?

                ook een voorkeur voor 2 en inderdaad jammer van overbelichting bij de eerste. maar dat is wel te verhelpen als het niet TE overbelicht is

                Comment


                • #9
                  Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                  Ik mag hier toch kritisch zijn, hé. Dit is tenslotte showcase.
                  Ik vind ze goed van kleur en scherpte.
                  Qua compo vind ik er toch te veel micro inzitten hoor. Zoiets zou ik niet durven posten.
                  Ook zijn (schaarse) haren zijn behoorlijk uitgebrand. Het is bijna onvermijdbaar maar hier toch een beetje te.
                  Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                    Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                    Ik mag hier toch kritisch zijn, hé. Dit is tenslotte showcase.
                    Ik vind ze goed van kleur en scherpte.
                    Qua compo vind ik er toch te veel micro inzitten hoor. Zoiets zou ik niet durven posten.
                    Ook zijn (schaarse) haren zijn behoorlijk uitgebrand. Het is bijna onvermijdbaar maar hier toch een beetje te.
                    Dat mag je zeker, niet alleen hier hoor, zolang het opbouwend is apprecieer ik alle commentaar

                    Maar sta me wel toe er op te antwoorden. Ik hoor die commentaar vaak, "de micro staat er op". Nu, voor mij hoort een micro evenveel thuis op een concert als bv een gitaar, en als concertfotograaf vind ik het dan ook niet erg als die er bij staat. Zolang de micro natuurlijk staat waar hij gebruikt wordt, aan z'n mond. Als hij uit het hoofd of de neus lijkt te groeien gooi ik die foto's ook weg hoor
                    Daarbij, zingen in een micro is nu eenmaal wat die mens doet, hij is een zanger. Als ik een portret van hem gemaakt had zou ik het hier niet gezet hebben.

                    Nu ja, ik geef toe dat als je de kans krijgt je een foto zonder micro natuurlijk niet laat liggen, maar deze zijn vanuit het publiek, dus khad niet zo veel bewegingsruimte, om niet te zeggen geen.

                    Voor z'n overbelicht bolleke, tjah, twas of dat of geen detail/ruis in z'n gezicht, en dan mis ik liever een paar haartjes.

                    Maar 'k begrijp je kritiek. Jij zou waarschijnlijk meer fan zijn van m'n reeks van vorig jaar

                    groeten,
                    Tom
                    ~TDN
                    fotoblog: www.tdn9.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                      Wete, over mening enzo kan gepraat worden. Akkoord.
                      Maar Genthology flitst niet. Nooit. Never.

                      Nogmaals, iedereen heeft zijn mening, maar geen dingen zeggen die niet kloppen..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                        Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                        Dat mag je zeker, niet alleen hier hoor, zolang het opbouwend is apprecieer ik alle commentaar

                        Maar sta me wel toe er op te antwoorden. Ik hoor die commentaar vaak, "de micro staat er op". Nu, voor mij hoort een micro evenveel thuis op een concert als bv een gitaar, en als concertfotograaf vind ik het dan ook niet erg als die er bij staat. Zolang de micro natuurlijk staat waar hij gebruikt wordt, aan z'n mond. Als hij uit het hoofd of de neus lijkt te groeien gooi ik die foto's ook weg hoor
                        Daarbij, zingen in een micro is nu eenmaal wat die mens doet, hij is een zanger. Als ik een portret van hem gemaakt had zou ik het hier niet gezet hebben.

                        Nu ja, ik geef toe dat als je de kans krijgt je een foto zonder micro natuurlijk niet laat liggen, maar deze zijn vanuit het publiek, dus khad niet zo veel bewegingsruimte, om niet te zeggen geen.

                        Voor z'n overbelicht bolleke, tjah, twas of dat of geen detail/ruis in z'n gezicht, en dan mis ik liever een paar haartjes.

                        Maar 'k begrijp je kritiek. Jij zou waarschijnlijk meer fan zijn van m'n reeks van vorig jaar

                        groeten,
                        Tom
                        Ik heb je andere reeks bekeken en vind ze inderdaad stukken beter dan deze reeks.
                        Zaterdag heb ik Raymond aan het werk gezien op Klinkers in Brugge.
                        Ik zal mijn beste vanavond eens posten, maar dan in "beoordeling".
                        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meneer Raymond @ Gentse Feesten

                          mooie reeks hoor, zie ik weer eens hoe ie er nu uit ziet.
                          (moet hem nodig weer eens bellen).
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X