Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum voor vakantiefoto's en foto's in RAW-JPEG

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoalbum voor vakantiefoto's en foto's in RAW-JPEG

    Hoi

    We zijn net terug van vakantie en hebben een berg foto's getrokken. We zouden een fotoalbum online willen aanmaken. Ik weet dat dit kan op bvb. HEMA, Kruidvat, enz...
    Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze albums van goede kwaliteit? Of heeft iemand misschien nog betere sites waar ik ook mooie albums kan aanmaken en goed is qua prijs/kwaliteit?

    Nog een andere vraag: we hebben deze foto's in RAW-JPEG getrokken. Als ik deze foto's (261) probeer op te laden op mijn PC, blokkeert deze na 39 foto's en mijn PC is normaal sterk genoeg. Mijn fototoestel is een NIKON D90. Hoe kan ik dit best oplossen?
    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groetjes

    Werner

  • #2
    Re: Fotoalbum voor vakantiefoto's en foto's in RAW-JPEG

    Heb je al eens eerste 37 foto's ingeladen, en dan terug op nr 38 gestart?
    of juist de laatste 100 eens proberen, kwestie om te checken of die data op die plaats niet corrupt is.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

    Comment


    • #3
      Re: Fotoalbum voor vakantiefoto's en foto's in RAW-JPEG

      Hallo,

      Dit is de fotohoek, bedoeling is dat je foto's plaats.
      Vragen ivm fotografie gaan bv. in het forumonderdeel "algemeen". Eigenlijk zijn er verschillende onderdelen waar je iets kan vragen.
      Ook de zoekfunctie kan al wel eens antwoorden kunnen opleveren. Vragen over online fotoalbums zijn volgens mij al wel eens aan bod gekomen.

      Comment

      Working...
      X