Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.albumprinter.com --> een ramp.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.albumprinter.com --> een ramp.....

    Hier het verhaal....



    * Zaterdag 23/08 bericht ontvangen dat er een nw versie was van AlbumPrinter
    (zie www.albumprinter.com voor meer detail)
    • Gedownload en uitgeprobeerd maar stelde vast dat bij gebruik van 3:2 opnames er een stuk afgesneden werd (aan de kortste kant)
    • E-mailtje naar hen en 2 uur later al antwoord ( ) dat de meeste mensen in 4:3 mode fotograferen en dat het mischien zal komen in een volgende versie. (daar kan ik wel inkomen maar de meeste fotolabs werken toch ook in 3:2 mode en al m’n opnames zijn nu 1-maal zo opgenomen
    • Zelfde dag toch maar een album in elkaar gestoken en doorgestuurd en betaald.

    * Maandag 1 september bericht ontvangen dat m’n album klaar was en verzonden.

    * Donderdag 4 september bericht dat het kon gebeuren dat album slecht afgedrukt kon zijn en ik hoefde dan maar een bericht te sturen (via een link) en ze gingen het wel in orde brengen.

    * Vrijdag 5 september nog niets ontvangen en klacht gestuurd naar hen dat ik dit heel spijtig vind daar het normaal 5 dagen zou duren, rekening hield met 10 door de vakantiedrukte maar dat na 15 dagen m’n album nog niet had. (en album was een geschenk aan een duits koppel die dit weekend langs kwam (foto’s waren van hun 10 jarig huwelijksjubeleum)

    * Dinsdag 9 september eindelijk album ontvangen maar van de 87 foto’s die ik doorstuurde waren slechts de laatste 10 van mij , al de vorige waren van iemand anders.
    Zelfde dag mail verstuurd dat er iets verkeerd gegaan was en hoe men het ging oplossen.

    * Vandaag Donderdag 11 September heb ik nog steeds niets van hen gehoord maar ondertussen ben ik wel m’n geld kwijt..

    Ook is de kwaliteit niet denderend maar dat vermoede ik al daar nog geen 10 Mb ge-upload werd en m’n originele opnames toch 130 Mb was.

    Wat nu ?
    Zijn er mensen die dit ook al meegemaakt hebben en hoe geraak ik nu aan m’n
    album (liefst had ik m’n geld terug) want reageren doen ze niet ….
    Enig idee ???
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

  • #2
    De zoveelste klacht van iemand die niet tevreden is over een online fotoadrukcentrum. Pfff das echt niet te doen. Werken die dingen nu zo slecht of hoe zit dat nu?
    Zouden we nie beter een BD ombudsman in het leven roepen? DIe kan al die problemen oplossen
    http://www.yonaweb.be/passero
    Flickr Photostream

    Comment


    • #3
      Raar maar waar.....

      zonet e-mail ontvangen (verzonden om 20u34) dat ze het spijtig vinden en dat men zo snel mogelijk gratis ( ) een nw afdruk zullen maken en opzenden....

      tja.... BD wordt wel heel goed in de gaten gehouden , ineens zo snel..
      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

      Comment


      • #4
        De BD ombudsman heeft z'n werk gedaan...

        Ik wou ook eens die albumprinter uitproberen.
        Maar na jou verhaal begin ik toch te twijfelen.
        Wie wil er nu een fotoalbum met foto's van iemand anders erin???
        Het is idd, triestig met die online printservices.
        Kennen ze dan geen kwaliteit in service meer?

        Comment


        • #5
          heb gisteren in een lokaal krantje een advertentie gezien van een lokale fotograaf
          een 30*45 kost 3.95 € en klaar binnen een uur
          weet wel nog niet of dat ook voor digitale afdrukken is
          ga me es informeren en evt proberen
          heb al geprobeerd bij een andere lokale fotograaf
          afdruk was goed maar Pixum was toch beter (meer contrast)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6

            Straf verhaal. Persoonlijk vind ik dat als er bij hen iets fout gaat (wat mogelijk is, niemand is ten slotte perfect), ze wel mogen laten weten wat er nu precies aan de hand is (technische problemen, helft van het personeel thuis met buikgriep, enz.).

            Zo zie je maar hoe nuttig het internet kan zijn, niet alleen voor hen die het gebruiken om geld te verdienen maar ook als medium voor gedupeerden. Leve de vooruitgang.

            Frank

            Comment


            • #7
              Ik had dat programma ook binnengehaald en eens uitgeprobeerd.

              Ik kwam tot dezelfde conclusie als jij in verband met de 3/4. Had dit ook al doorgegeven met zelfde antwoord mail retour.

              Het is zelfs zo dat, als je een 2/3 portretformaat op een pagina zet, hij niet vraagt om bij te knippen maar (meestal) de foto uitrekt naar 3/4.
              (Dat vinden de dames meestal niet zo fijn )

              Heb dit ook doorgegeven maar tot nu geen antwoord.

              Ik had ook gedacht om dit eens te testen maar zolang dit niet opgelost is blijf ik er maar met mijn vingers af.

              BTW: Afgezien van het feit van de verkeerde foto's, ben je tevreden van de afdrukkwaliteit en presentatie?
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #8
                Originally posted by FilMar
                Ik had dat programma ook binnengehaald en eens uitgeprobeerd.

                Het is zelfs zo dat, als je een 2/3 portretformaat op een pagina zet, hij niet vraagt om bij te knippen maar (meestal) de foto uitrekt naar 3/4.
                (Dat vinden de dames meestal niet zo fijn )

                Heb dit ook doorgegeven maar tot nu geen antwoord.


                BTW: Afgezien van het feit van de verkeerde foto's, ben je tevreden van de afdrukkwaliteit en presentatie?

                Ook doorgegeven nadien maar ook geen antwoord ontvangen..

                ivm met afdrukkwaliteit.... is niet denderend, m'n HP printer van 5 jaar oud drukt beter... geen volle kleuren, afgedrukt via een labo is stukken beter !
                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #9
                  Oops, afblijven dus is de boodschap
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #10
                    Ik had er net eentje klaar
                    Zal nog maar even wachten dan.......
                    "Alive and Kicking"

                    http://www.pbase.com/tinnew

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by daVinci
                      Raar maar waar.....

                      zonet e-mail ontvangen (verzonden 11sept om 20u34) dat ze het spijtig vinden en dat men zo snel mogelijk gratis ( ) een nw afdruk zullen maken en opzenden....

                      tja.... BD wordt wel heel goed in de gaten gehouden , ineens zo snel..
                      op 3 oktober eindelijk een mailtje ontvangen dat m'n nieuw album is verzonden, 'k ben benieuwd wanneer die ik zal ontvangen.....
                      daVinci
                      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                      Comment


                      • #12
                        Hallo,

                        Mijn vader heeft er ook zo eentje besteld, en een dikke week later is het toegekomen. De kwaliteit is niet echt denderend, het is dan ook niet op echt fotopapier gedrukt. Maar mits een paar aanpassingen (van albumprinter) is dit wel een toffe fotoboek.

                        Groetjes Koen
                        www.pbase.com/koendehouwer
                        www.pbase.com/tignes

                        Comment


                        • #13

                          eindelijk.... albumtje toegekomen tijdens m'n buitenlandse trip op 15 Oktober.....
                          Dat is dus anderhalve maand.....
                          en kwaliteit is voor mij niet voldoende maar ik kan me voorstellen dat het voor andere wel goed zou zijn....
                          daVinci
                          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                          Comment

                          Working...
                          X