Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New website online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • New website online

    Na veel zweten en zwoegen is hij eindelijk online, mijn nieuwe website.
    Mochten er nog bugs inzitten dan hoor ik dat graag. Oh ja,de link huwelijken werkt nog niet.

    http://www.pdh65.be
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: New website online

    hmm... me dunkt dat je daar de nodige tijd in gestoken hebt.
    Maar persoonlijk is het mijn ding niet echt
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: New website online

      Mag ik wat tips geven?

      Het is erg verwarrend dat je niet kunt zien wat een link is en wat niet. Links zijn niet onderstreept, en andere onderstreepte tekst is geen link...

      Voorzie ook overal een "terug"-knop, of beter nog, op elke pagina hetzelfde basismenu, zodat je niet telkens eerst langs de homepage moet.

      Je banner bovenaan is wat uitgerekt in de breedte, vind ik jammer.

      Je hebt niks ingevuld in je titletags, er staan nu overal 'index' in de titelbalk van de browser. Handig is om daar je naam te zetten, en de specifieke titel van de pagina erbij. Dus "PDH65 - Links" bijvoorbeeld.

      Het zwevende welkom-zinnetje vind ik een beetje storend, en het oogt erg 'amateuristisch' vind ik.

      De infolink (naar het formulier) zou in het menu zetten, naast agenda, links, ... Nu staat het wat verloren en het is ook niet duidelijk dat het een link is.

      Verder vind ik gecentreerde tekst niet zo vlot leesbaar, zeker bij lange stukken. beter links uitlijnen vind ik.

      Staan wel hele mooie foto's op!
      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

      Comment


      • #4
        Re: New website online

        Zit inderdaad het nodige werk in zo te zien.

        De vijf foto's op de homepage zou ik verkleinen (de bestandsgrootte), dat bespaart bandbreedte.

        Boven het infoformulier staat geen home-knop.

        En als fotograaf hou ik mij voornamelijk bezig met het fotograferen van landschappen, modellen, dieren en sfeerfoto's.
        Als toestel gebruik ik een Canon EOS 40D en nog wat glas.
        Wat zijn sfeerfoto's?
        Nog wat glas, zou ik professioneler uitdrukken.

        Foto in de banner bovenaan doet me om één of andere reden aan een boerka denken, was dat de bedoeling?

        Comment


        • #5
          Re: New website online

          allereerst bedankt om de tijd te nemen en m'n site eens grondig te bekijken. En zo komen we al bij enkele bugs die ik dus assap ga proberen te verhelpen.

          @ Control Z,

          het is zo dat als je het infoformulier hebt ingevuld en doorstuurt je automatisch terug naar m'n site komt.

          Sfeerfoto's zijn foto's waarmee ik tracht de sfeer tijdens een bepaald evenement tracht vast te leggen. ( neem anders eens een kijkje hé ;-)

          nog wat glas, als k dat professioneler ga uitdrukken komt het zo opschepperig over en dat is niet de bedoeling. Als iemand wil weten welk materiaal ik zoal gebruik zal ik dat wel te kennen geven.

          wat betreft de boerka. Ik heb altijd iets gehad met ogen en deze sprekende ogen vond ik het meest geschikt om een rol te spelen in mijn banner.
          Het boerka effect was zeker geen bedoeling.
          Last edited by PDH65; 15 juli 2009, 21:35.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: New website online

            Het doorlinken naar photoshop.com vind ik niet goed overkomen.


            Ten eerste duurt het een eeuwigheid voor het geladen is. De meeste mensen zullen wegklikken en uw foto-albums niet bezien. "Een pagina dient op een seconde geladen te zijn."

            Ten tweede presenteert het beter wanneer je als kijker het idee hebt dat alles binnen 1 site blijft.


            Toegegeven een goede foto-site maken is niet gemakkelijk!


            EDIT: de albums op http://ladyblue.myphotoalbum.com/ doen het veel beter. Echter is er toch een gebrek aan consistentie. Misschien is het zo bedoeld maar ik smaak het niet echt.
            Last edited by Cartman; 15 juli 2009, 22:50.

            Comment


            • #7
              Re: New website online

              consistentie??
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #8
                Re: New website online

                Kortom: op alle gebieden heeft u nog werk voor de boeg.
                Ik denk dat vooral "overzichtelijkheid", "snelheid" en "professionalisme" sleutelwoorden moeten zijn als u een serieuze site wil opbouwen.
                Het ontbreekt nu nog op verschillende vlakken. Mijn voorgangers hebben hier al tal van argumenten aangeduid dat ik ten volle kan beamen.

                ps: less is more!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #9
                  Re: New website online

                  Net even gepiept op je site.
                  Zou in jou geval uw welkomstekst iets professioneler opstellen , Niet zomaar een bijeenscharrelen van woorden .
                  Een goed gestructureerde tekst op de eerste pagina geeft een professionele indruk.
                  Ik mis de toewijding van de diensten die je wil aanbieden , de verwijzing naar een hobby op een pro website oogt amateuristisch ,zeker op de front pagina , .
                  De verwijzing naar" een enige officiële site "vind ik erover.
                  In plaats van die ogen misschien je eigen werk nadrukkelijker tonen .

                  Volg andere met Less is more.

                  Duidelijk nog werk aan de winkel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: New website online

                    Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                    consistentie??
                    uit de Vandale: con·sis·ten·tie de; v goede samenhang


                    Er is - voor mij - maw geen samenhang tussen de verschillende onderdelen van uw site

                    Comment


                    • #11
                      Re: New website online

                      Ook een must: laat alle teksten op je site nalezen en corrigeren door iemand die wat kan schrijven. Schrijven voor het web is een aparte stiel. En het is niet omdat iemand goed kan spellen dat die ook goed kan schrijven, trouwens (maar het kan wel helpen)

                      Van een zin als deze krijg ik kromme tenen bijvoorbeeld:

                      "9 betaal nooit geld teken geen contracten of machtigingen die op een shoot
                      worden voorgelegd bijvoorbeeld een contract moet je minimaal een week voor de ondertekening in je bezit hebben althans het
                      conceptcontract."
                      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: New website online

                        Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                        Net even gepiept op je site.

                        In plaats van die ogen misschien je eigen werk nadrukkelijker tonen .

                        Volg andere met Less is more.

                        Duidelijk nog werk aan de winkel.
                        excuseer maar die ogen zijn wel afkomstig van mijn eigen werk !!!!
                        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                        https://sites.google.com/view/pdh65/

                        Comment


                        • #13
                          Re: New website online

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                          Ook een must: laat alle teksten op je site nalezen en corrigeren door iemand die wat kan schrijven. Schrijven voor het web is een aparte stiel. En het is niet omdat iemand goed kan spellen dat die ook goed kan schrijven, trouwens (maar het kan wel helpen)

                          Van een zin als deze krijg ik kromme tenen bijvoorbeeld:

                          "9 betaal nooit geld teken geen contracten of machtigingen die op een shoot
                          worden voorgelegd bijvoorbeeld een contract moet je minimaal een week voor de ondertekening in je bezit hebben althans het
                          conceptcontract."
                          ja, gij moet serieus krom tenen hebben want de hele digitale snelweg staat vol van zulke zinnen.

                          Maar aangezien je het zelf aanbiedt, mag je mijn teksten zeker verbeter(t)d doormailen
                          Last edited by PDH65; 16 juli 2009, 11:52.
                          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                          https://sites.google.com/view/pdh65/

                          Comment


                          • #14
                            Re: New website online

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cartman Bekijk bericht
                            uit de Vandale: con·sis·ten·tie de; v goede samenhang


                            Er is - voor mij - maw geen samenhang tussen de verschillende onderdelen van uw site
                            merskeci
                            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                            https://sites.google.com/view/pdh65/

                            Comment


                            • #15
                              Re: New website online

                              Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                              ja, gij moet serieus krom tenen hebben want de hele digitale snelweg staat vol van zulke zinnen.
                              Inderdaad

                              Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                              Maar aangezien je het zelf aanbiedt, mag je mijn teksten zeker verbeter(t)d doormailen
                              't is vriendelijk, maar ik heb al een vakantiejob
                              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                              Comment

                              Working...
                              X