Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Night of the Prog @ Loreley (D)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Night of the Prog @ Loreley (D)

    Vorig weekend was het hoogmis voor mij.
    Langs de valleiflanken van de Rijn traden in het amfitheater van Loreley een reeks gerenommeerde progbands op waarvan een groot aantal hier in het verleden al de revue passeerden.





    facebook

  • #2
    Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

    Bedankt voor het kijken....................
    meer pics van dit geweldig festival op mijn spees.......
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

      Vreemd dat er niet eerder op deze foto's is gereageerd. Al de foto's geven uitstekend de sfeer weer van het optreden. Wat mij intrigeert, zijn de verschillende bewerkingen. Waarom is gekozen voor deze drieluik in bewerkingen?

      Comment


      • #4
        Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

        Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
        Vreemd dat er niet eerder op deze foto's is gereageerd. Al de foto's geven uitstekend de sfeer weer van het optreden. Wat mij intrigeert, zijn de verschillende bewerkingen. Waarom is gekozen voor deze drieluik in bewerkingen?
        Bedankt Peter...........veel reactie op deze foto's verwachtte ik eigenlijk niet omdat er in Vlaanderen nauwelijks liefhebbers zijn voor deze muziek ..........het is voor een niet-progliefhebber soms moeilijk in te schatten of de sfeer juist is weergegeven......maar vind het desondanks toch leuk omaf en toe eens iets te posten van dit muziekgenre.........

        Van iedere foto neem ik een Raw en een jpg (small)..........
        Wegens tijdsgebrek heb enkel de jpg-bestanden lichtjes bewerkt met de windows picture manager...deze foto's staan op de website van The Top of Music:
        dag 1
        dag 2


        Enkel van de foto's van Gazpacho heb ik de raw-files bewerkt.......deze foto's worden gebruikt door het management ......voor de promotie van de dvd die tijdens het festival werd opgenomen ...
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

          Maar je hoeft toch liefhebber van een genre te zijn om te zeggen of foto's mooi zijn of niet? Ik ken deze bands niet....maar de foto's vind ik Kweet niet...vooral foto nr 1 spreekt me aan.

          Comment


          • #6
            Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

            In je fotografische verslag van dit evenement op de website van The Top of Music staan bewerkingen die helemaal niet zouden misstaan op deze showcase. Volgens mij zijn er leuke series van 3 foto's met een bepaald thema samen te stellen voor dit forum. Ik ben benieuwd.

            Comment


            • #7
              Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

              Mooie platen.
              De eerste zeker, al zou ik er iets meer contrast ingooien.

              Gr kees
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Re: The Night of the Prog @ Loreley (D)

                Knappe opnames. Sterk toch dat er zo weinig gereageerd word.Ik spreek van ervaring.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment

                Working...
                X