Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met Shoot naar Zuid-Afrika

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met Shoot naar Zuid-Afrika

    Eind september organiseert Sony een nog nooit eerder vertoond wereldevenement: Twilight Football. Wanneer de schemering inzet, starten zeven voetbalwedstrijden op unieke locaties over de hele wereld. De grote finale vindt plaats in Zuid-Afrika, het gastland van de 2010 FIFA World Cup.

    Een selecte groep fotografen en filmmakers krijgt de kans om deze gedenkwaardige wedstrijden vast te leggen. Shoot zoekt een gedreven medewerker (m/v) om de finalewedstrijd in Zuid-Afrika te fotograferen.

    Meer info en inschrijven: http://www.shoot.be/nieuws/105087/sh...ilightfootball

  • #2
    Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

    Dit zou wel eens een aderlating kunnen worden :

    Alle reis- en verblijfskosten en maaltijden worden voor jou betaald. Persoonlijke kosten (internationaal paspoort, eventuele vaccinaties, telefoon, souvenirs,...) zijn ten koste van de deelnemer.

    Of is dit een typfoutje ? Anders wil ik wel op voorhand weten wat het feestje me kan kosten voor ik me inschrijf.

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

      Oplossing -> niet meedoen

      Edit:
      Het lijkt me niet meer dan normaal dat dit niet voor je betaald wordt, evenals je reisverzekering, verzekering voor je fotomateriaal etc. Internationaal paspoort, inentingen, telefoonkosten en souvenirs, zijn toch allemaal persoonlijke kosten of niet soms?


      Gr. X.

      Comment


      • #4
        Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

        Ik ben niet helemaal mee vrees ik. De reis, verblijf en maaltijd worden betaald, alleen persoonlijke kosten draag je zelf. Waar zit dan de aderlating?

        Erik

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
        Dit zou wel eens een aderlating kunnen worden :

        Alle reis- en verblijfskosten en maaltijden worden voor jou betaald. Persoonlijke kosten (internationaal paspoort, eventuele vaccinaties, telefoon, souvenirs,...) zijn ten koste van de deelnemer.

        Of is dit een typfoutje ? Anders wil ik wel op voorhand weten wat het feestje me kan kosten voor ik me inschrijf.

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

          Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
          Waar zit dan de aderlating?
          denk dat ie ook nog wat zakcentjes wil!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            denk dat ie ook nog wat zakcentjes wil!
            grt,bouk.
            Inderdaad. Die kan ik dan maar best uitgeven aan een goeie leesbril. 't Verschil in de zin tussen "door" en "voor" is slechts één letter. Een klein verschil in de spelling maar een grote in de interpretatie van de zin.
            Mea culpa, maxima mea culpa en vergeet wat ik in bovenstaande post getyped heb. Ben momenteel 100 x met de hand "ik zal het nooit meer doen" aan 't schrijven.

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

              Voor deze wedstrijd hadden we 275 kandidaten. Het was moeilijk om te kiezen uit zo'n grote groep getalenteerde fotografen. Uiteindelijk hebben we Frederic Vanwalleghem geselecteerd. Hij trekt eind september naar Zuid-Afrika.

              Ik wil graag iedereen bedanken die heeft deelgenomen.

              Erik Derycke
              Hoofdredacteur

              Comment


              • #8
                Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

                Kan U de winnende foto dan hieronder posten?
                Thx
                H.Steph

                Comment


                • #9
                  Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

                  Als ik met mijn eigen materiaal mocht fotograferen had ik ook wel meegedaan.
                  Toch geen Sony zeker

                  Hans
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

                    Ik benijd die sukkel die mag gaan echt niet. 18 uur onderweg (best case) 2 dagen propaganda 18 uur terug pffft (best case).
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

                      Oorspronkelijk geplaatst door H.Steph Bekijk bericht
                      Kan U de winnende foto dan hieronder posten?
                      Thx
                      H.Steph
                      Er was niet één winnende foto, de deelnemers werd gevraagd te linken naar hun online fotogalerij.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Met Shoot naar Zuid-Afrika

                        Proficiat, Frederic ik ben benieuwd naar de beelden.

                        Comment

                        Working...
                        X