Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstel komische challenge...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorstel komische challenge...

    Mag ik eens een voorstel doen?
    Ik had zo es zitten denken aan een nieuwe soort challenge en wel op de volgende manier:
    BD-crew kiest maandelijks een onderwerp, bvb varkens (ik zeg maar iets hé)

    Dan kunnen de forumleden hun foto's posten maar de nadruk dient hier te liggen op het komische van een situatie of het dubbelzinnige of ... enz ...

    Als er na die maand een winnaar uit de bus komt dan zal die foto gebruikt worden om voorzien te worden van een gevatte commentaar ook door de forumleden. Dat is dan in feite het tweede deel van de challenge die dan ook een maand kan lopen.

    Op het einde krijg je dan de winnende foto met de winnende tekst. Beide auteurs kunnen dan misschien een kleinigheid krijgen of zo ...

    Ik weet het, dit is een nog ruw concept en kan nog verfijnd worden maar wat denken jullie ervan? Zou dat geen erg leuke zaken kunnen opleveren?
    Alle suggesties zijn uiteraard welkom, hé

    Groetjes
    Nicodemus
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    Is recht in lijn met de meeste foto's die je post,

    jacques.

    Comment


    • #3
      Originally posted by jacques
      Is recht in lijn met de meeste foto's die je post,

      jacques.


      En wat vind je van het idee, jacques?
      "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

      Comment


      • #4
        Hallo Nicodemus,

        Ik vind het een top idee fotografie en lachen een mooier combi kun je niet bedenken het is tenslotte een hobby . (er zullen natuurlijk een paar te serieuze tegen zijn of het niet zien zitten )
        Het geeft ook een goede team spirit.(zoals met de VZW aanmeldingen wel gebleken is)
        En ik denk dat het ook heel apparte foto's opleverd waar we dan alsnog veel van kunnen leren, het blijft natuurlijk wel een uitdaging om iets ongewoons te laten zien.
        Blijven vernieuwen houd het levend.

        Groeten Omega
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          mss is dit wel iets voor het Chit Chat deel.. Wel met fotografie te maken maar als't om eens goed te lachen is
          humoristen genoeg
          http://users.pandora.be/ziod
          DigiCam Shopping help...

          Comment


          • #6
            goed idee,

            maar gezien de 'humor'-challenge die er reeds was en waar weinig te lachen viel, niet zo'n gemakkelijk noch doeltreffend onderwerp.

            Misschien wel iets voor fotobewerking, of bewerking compleet toelaten, want zoals uit de diverse mic-reeksen al bleek, valt daar wel heel wat te lachen
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tom314
              goed idee,

              maar gezien de 'humor'-challenge die er reeds was en waar weinig te lachen viel, niet zo'n gemakkelijk noch doeltreffend onderwerp.

              Misschien wel iets voor fotobewerking, of bewerking compleet toelaten, want zoals uit de diverse mic-reeksen al bleek, valt daar wel heel wat te lachen
              Aha? Ik wist niet dat er reeds een humor challenge aan bod was gekomen? Vertel?
              "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

              Comment


              • #8
                Hallo,


                Hier is de link naar de foto's van de Challenge "humor" ...
                http://dc.netadmin.be/challenge/list_image_v2.asp?challengeid=7

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment

                Working...
                X