Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagopleiding Syntra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagopleiding Syntra

    Hallo allemaal

    Nu ik afgestudeerd ben aan de K.U.Leuven (Master in de literatuur) wil ik steeds meer een fotografische richting uitgaan. Daarom heb ik mij ingeschreven voor de Dagopleiding Fotografie bij Syntra (Campus Metropool te Antwerpen). Die opleiding duurt één jaar. Ik vind een Bachelor in de Fotografie net iets te lang (ik heb al vier jaar gestudeerd). Dus leek één jaar me uitstekend.

    Zijn er mensen die deze opleiding recent achter de rug hebben, of mensen die eveneens starten met die cursus komend jaar?

    Mocht dit bericht in de verkeerde forum-sectie gepost zijn, verontschuldig ik mij daarvoor.

    Groetjes
    Last edited by DVdE; 6 januari 2011, 04:00.

  • #2
    Re: Dagopleiding Syntra

    Blijkbaar toch niet zoveel interesse

    Comment


    • #3
      Re: Dagopleiding Syntra

      Via de search zijn een aantal (niet echt positieve) reacties te vinden.

      Comment


      • #4
        Re: Dagopleiding Syntra

        Via een aantal mensen die de cursus gevolgd hebben, heb ik dan weer positieve dingen gehoord (goed en degelijk materiaal, veel studioruimte, bekwame docenten, enz...).

        Comment


        • #5
          Re: Dagopleiding Syntra

          Over Syntra heb ik al wat gemengde reacties gehoord: veel lijkt af te hangen van de leerkracht die je hebt.
          about.me/stijnv

          Comment


          • #6
            Re: Dagopleiding Syntra

            Hello,

            Ik heb in de tijd (gestart 2005 geeindigt 2008) een avondopleiding gevolgd bij Syntra.